Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER HELT NY HER INNE OG HÅPER NOEN KAN HJELP MEG MED LIITT INFORMASJON ANG EGGDONASJON.Etter 4 ivf forsøk en spontan abort og dårlig med egg har vi tenkt å prøve eggdonasjon som siste utvei er det noen som kan fortelle oss hvordan dette fungerer? Har hørt at storken i danmark er bra? hva koster dette og hvordan fungerer eggdonasjon? må jeg bruke hormoner eller? please fortell oss litt om hvordan dette foregår

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg vet ikke så mye om eggdonasjon, men Storken i Danmark har ikke dette tilbudet. De er kun en jordmorklinikk, uten leger.

Vet derimot at eggdonasjon er tillatt i Danmark, men at ventelistene er lange. Og det kan jo være de prioriterer "landsmenn".

Jeg vet at det ligger en god del info på www.onskebarn.no, så det kan være en begynnelse å sjekke der!

LYKKE TIL :)

Skrevet

Det er en inne på assistert befruktning som holder på med eggdonasjon. Hun heter Frøya tror jeg.

Skrevet

Hei. Sjekk også med nordica.org. De har behandling med donoregg ser det ut som. Jeg vet om et norsk par som fikk behandling med donoregg i Danmark, så det er altså mulig. Vet ikke hvor lenge de måtte vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...