girl 72 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 ER HELT NY HER INNE OG HÅPER NOEN KAN HJELP MEG MED LIITT INFORMASJON ANG EGGDONASJON.Etter 4 ivf forsøk en spontan abort og dårlig med egg har vi tenkt å prøve eggdonasjon som siste utvei er det noen som kan fortelle oss hvordan dette fungerer? Har hørt at storken i danmark er bra? hva koster dette og hvordan fungerer eggdonasjon? må jeg bruke hormoner eller? please fortell oss litt om hvordan dette foregår
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei, Jeg vet ikke så mye om eggdonasjon, men Storken i Danmark har ikke dette tilbudet. De er kun en jordmorklinikk, uten leger. Vet derimot at eggdonasjon er tillatt i Danmark, men at ventelistene er lange. Og det kan jo være de prioriterer "landsmenn". Jeg vet at det ligger en god del info på www.onskebarn.no, så det kan være en begynnelse å sjekke der! LYKKE TIL
Chaiemae Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Det er en inne på assistert befruktning som holder på med eggdonasjon. Hun heter Frøya tror jeg.
eva37 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Hei. Sjekk også med nordica.org. De har behandling med donoregg ser det ut som. Jeg vet om et norsk par som fikk behandling med donoregg i Danmark, så det er altså mulig. Vet ikke hvor lenge de måtte vente.
eva37 Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Står litt om eggdonasjon på denne linken. http://www.nordica.org/composite-330.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå