Julianne73-vilhababy Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hei Jeg skal til uttak tirsdag 1/4. Hvem andre har uttak neste uke? Spennende å følges...
venter7 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har uttak uke 15! Vi kan jo følges selv om det ikke er samme uken;) Lykke til!!
Julianne73-vilhababy Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Ja, vi må følges det er jo nære. Vi kommer til åv ære rugere samtidig! Lykke til:)
Susie & Desembergullet Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Lykke til med uttaket tirsdag!!! Jeg skal ha uttak to dager før deg, nå på søndag. Dette er IVF forsøk nr. 2. Er utrolig spent! Ifølge UL ser det ut til at jeg har litt flere eggsekker enn forrige gang, hadde 15 sist, og nå sier legen min at der er opp mot 20. Håper kvaliteten er bedre denne gangen. Har gått til akupunktør i snart to mnd, og er jo spent på hvilken effekt det har... Krysser fingrene for at vi får gullegg
Nøtt Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Vi skal til uttak på mandag. Første forsøket vårt. Spennende!
Fablefant✿ Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Vi skal på ha uttak tirsdag 1/4;) Dette blir spennende! Krysser fingre og tær for alle!!
Fablefant✿ Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Uke 14-gjengen: Har dere regna ut termin hvis det skulle klaffe nå??! Jeg kom til 1. juledag:)
Julianne73-vilhababy Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har uttak tirsdag 1/4 og med "Snurra" får jeg da termin 24.12!! Julaften er vel egentlig den dårligste bursdagen i året. Men jeg håper så inderlig at jeg og dere andre virkelig får julen 08 som termin!!! Det vil være så tungt å ikke lykkes igjen. Jeg blir så sliten av hormonene. Og det siste halvåret har jeg gått på hormoner over halvparten av tiden. Jeg har så lyst å heller være sliten av graviditeteshormoner. Lykke til dere med uttak søndag, mandag og tirsdag!!! Jeg er så spent på oppdateringer fra dere om hvordan det har gått. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå