Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Del Skrevet 28. mars 2008 Skrev ett brev etter råd fra fastlegen min hvor jeg fikk ned alle mine tanker om første fødsel, hva jeg er redd, hva som skjedde og hele opplevelsen min av fødeavd før,under og etter fødsel. Hadde ekstrem fødselsangst med første, men det ble ikke tatt særiøst:( Fastlegen min skrøt av brevet, syns jeg var flink til å uttrykke mg og mine opplevelser, sendet det brevet videre til fødeavd her for 3 uker siden med ordene: får du ikke innvilget ks her, skal jeg henvise deg til ett annet sykehus:) I dag ringte jordmor fra fødeavd og sa at det var ett flott brev, og jeg kunne få ks etter det hun hadde lest, men de var pliktige til å informere meg og ha samtaler med meg slik at jeg visste hva jeg gikk til ang ks. så på tirsdag skal jeg på samtale, og får vite når jeg får ks:) så til dere som er ekstremt redde , ikke nøl med å ta kontakt, få tanker og opplevelser ned på papiret og ikke vær redd for å utlevere dere.. de er der for å hjelpe, de må bare vite hvor for de skal hjelpe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137273600-ang-f%C3%B8dselsangst-og-samtale-med-jordmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå