Gå til innhold

Svar til Milla s

MorCathy *spire fire og fem!!*

Anbefalte innlegg

Hei.

jo, jeg har skillevegg, de fant den ikke på lokalsykehuset mitt, men på RH fant han den.

Det at jeg ble vurdert til Tyskland var;

det er størrelsesforskjell på guttene, ca 200g

det er under 2 cm fostervann hos den lille

det lille har liten blære.

Jeg var ett 100% tvilstilfelle hva laserkirurgi angikk, men jeg var helt i gråsonen. Det at de ikke ville operere var rett og slett at morkaka mi var for tykk og fin til at de ville finne blodårene de deler.. noe som igjen ville vært en enda større risiko for guttene enn om de lot være med laser. Men det skulle flere leger, studenter og en professor i mage timer foran skjermen på UL til før de bestemte seg for å sende meg hjem.

Nå sjekker de konstant blæreinnhold, fostervannsmengder og blodgjennomstrømning til begge guttene fra navlestrengen.

Blir den lille for blodfattig, så vil de vurdere blodoverføring eller keisersnitt.

Den store har for mye fostervann, så de vurderer fra gang til gang om de skal tappe ut vann og de sjekker at jeg fortsatt er lukket og fin.

I Tyskland så har de en grense på uke 25 på hvorvidt de utfører laser eller ikke.

Jeg var i Tyskland i uke 24.. 1 uke etter at de mistenkte ttts på lokalsykehuset mitt.

Det er veldig godt at de har kontroll på deg og at de er klar over problemet som kan oppstå.

At de har godt med fostervann, er nesten like store og god blærefunksjon er gode tegn :-)

Håper du fikk svar :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...