Gå til innhold

Oppdatering på guttene mine..

MorCathy *spire fire og fem!!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbake fra kontroll på Riksen nå, er veldig stabilt, så vi trenger ikke reise inn før på mandag igjen.

Har vært vansinnigt med reising denna uka, så nå ser denne mamma'n virkelig frem til en helg på sofaen..

Mandag - reiste klokka 08, 1,5 time taxi før kontroll, videre til gardermoen, Hamburg og fremme på sykehuset kl 16

Tirsdag - Reiste klokka 14 fra sykehuset i Hamburg - Gardermoen og taxi hjem, fremme klokka 22

Onsdag trodde jeg det ble rolig, men fikk telefon på morran fra legen som ville se på guttene samme dag, reiste klokka 12 og var hjemme ca 18

Torsdag var en lat dag på sofaen

I dag reiste vi klokka 08.30 og var hjemme klokka 14.30

Er forestilt 3 dager på Riksen neste uke..

Lillemann:

Fyller blæra si såvidt det er og har litt under 1 cm fostervann, samme som på onsdag

Blodgjennomstrømningen og hjertefrekvensen ligger under, men er grei nok enn så lenge.

Ingen forandring siden onsdag, så de venter med å vurdere blodoverføring til neste uke.

Storegutt:

Har øket "bare" 1 cm fostervann, fra 13,5 til 14,7cm siden onsdag, men det er ikke så mye at de ville tappe vann i dag men se an til over helga.

Mor er fortsatt 5 cm og veldig lukket, så det ser veldig bra ut så langt.

Hver dag er magisk og kan være livreddende for guttene, så de får klamre seg fast en stund til syns jeg...

God helg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at ting viste seg stabilt for guttene dine idag. Det var godt å høre!

Tårene trillet hos meg da jeg leste om Tyskland, og de trillet igjen idag da jeg leste dette.

Sender mine varmeste tanker og ønsker om videre stabilitet, og at morCathy får hvilt seg godt i helgen. Det er utrolig fortjent etter denne lange uken.

Stor klem fra nykommeren

Skrevet

Kan ikke tenke meg hvor bekymret dere er, flott dere får så god oppfølging fra sykehus. vet det er tøft og slitsomt å dra sånn frem og tilbake,

men hold ut.

håper at de holder seg inne og at de har det så bra som overhodet mulig, og at de behandler dere godt på sykehuset.

God Klem til dere.

Skrevet

Hei! Har fulgt med på dine innlegg og er veldig imponert over hvor godt du takkler situasjonene du er oppi. Du er kjempeflink! Skal krysse fingrene for at du får en rolig helg og at guttene holder seg inne et tag til. Stå på! :)))

Skrevet

Tusen takk!!!

Skrevet

Masse lykkeønskning fra meg også,som jeg har sagt før,jeg skal ikke klage en eneste dag til,synes jeg er veldig heldig som bærer tre,men ikke har noen større plager en de vanlige som man må regne med.

Sender varme tanker til dere :)

Skrevet

Hvordan går det med dere??

Har hatt dere i tankene hele helgen.

Håper det står bra til :-) klem

Skrevet

Kontroll mandag og i dag, viser veldig stabile forhold hos guttene :)

Legen turte å si i dag at han nå hadde et ørlite håp om at det kanskje vil gå til 28, han turte ikke helt ta 30 i munnen, men det ser veldig bra ut.

Streng hvile og masse "regler" for mamma'n, men det går, jeg har fantastiske folk rundt meg i venner og familie og de vet ikke hva godt de kan gjøre for meg nå når de "endelig" hører ordene "kan du hjelpe meg med..." og "det orker jeg ikke" hehe

Lille tvilling har et noe større hjerte enn hva han burde i forhold til kroppen, men legen tok det litt med ro enda for å se an utviklingen.Det kan være at det blir forstørret, men det kan også være at kroppen tar igjen hjertet.

Alt ser bra ut, mor MÅ hvile xxxxxtra fram til 30 hvis vi holder de så lenge :)

De er i en tilstand hvor ting kan forandre seg fra en dag til neste, så det er ingen hvile på laubærene her, men positivt er positivt og jeg kjener jeg klarer meg noen timer på det før bekymringene melder seg igjen frem til neste kontroll.

Ny kontroll på fredag.

Skrevet

Så godt å høre! Du får bare ta en dag om gangen - hver dag ekstra er verdifull for barna i magen. Dette skal gå bra!

Lykke til-klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...