Magstar Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har to egg på frys som jeg tenkte sette inn i mai. Er det noen som gjort dette før og vet "gangen" i det? Når innsetting skal skje og når/vilke medisiner jeg må ta. Gleder meg sånn. Er nå ett år siden jeg startet prosessen, har bare hatt ett IVF forsøk. Men var uheldig å få blindtarmbetennelse (som spredte seg til eggstokk) og legen anbefalte meg til å være i kunstig overgangsalder i halvt år.... så jeg har hatt hetetokter i noen mnd nå. Gamle kjærringen Magstar : ) men nå begynner jeg bli normal igjen. Jeg håper at jeg etter dette kan prøve på insem. da dårlig eggstokk er fjernet. Slippe dyre IVF forsøk. God helg jenter: )
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Oj - du har vært igjennom mye siste året. Satser på at ting snur nå - Ønsker deg masse masse hell og lykke med frysforsøkene (men kan dessverre ikke svare på spm dine). Klem
Storkfrøken69 Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Etter dette forsøket skal du ikke å prøve mer, du skal nemlig bli gravid ) Fryseforsøket startes med slimhinnestimulerende piller samt progestan. I og med at du kommer til å bli gravid, må du ta sistnevnte i 12 uker. Det er noe klin, men jeg er 100% sikker på at du kommer til å føle at det er verdt det! Lykke til! Fingrene er allerede krysset hardt, hardt, hardt )
Magstar Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Oj, takk : ) smiler fra øre til øre.. ja, håper virkelig at vi alle er på siden "vi som fått våre små troll og nyter livet" snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå