Gå til innhold

DIN DRØMMEVOGN??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker, elsker, ELSKER Silver Cross! Jeg har heldigvis blitt lovet av sambo at neste skudd på stammen skal trilles i en Balmoral :-)

(Hadde ikke råd til en da første mann kom)

HI: Legg ut bilde da, hvis du kjøper en ;-D

Annonse

Jeg har verdens stiligste vogn!

Det er en emmaljunga duo, i hvitt skinn (carmen, heter den vell egentlig)!! Har ikke sett en så vakker vogn hverken før eller etter jeg kjøpte den... Prikken over i'en er de hvite klassiske hjulene :D

Mange tenker vel at det er upraktisk med en hvit vogn, men til dere kan jeg si at den er kjempelett å holde ren. Fordi den er av skinn så er det bare å tørke av den med en våt klut, kjempe kjøp synes jeg!

Silver Cross er nydelige ! Men den vogna vi har nå er også utrolig fin. Det er Teutonia Elegance. Den har et klassisk utseende, med buet og blankt understell - samtidig som den er nett i fasongen.

Siden jeg er lav av vekst, trenger jeg en vogn jeg kan se over, simo blir for hly for å si det sånn. Da er denne vogna perfekt. Samtidig har den en romslig babybag, og god fjæring. Babyen har det kjempegodt oppi der :-)

Et pluss er at den er sjelden, har kun sett en annen slik vogn i Bergen.

Annonse

Jane Slalom Pro, se bare på vekten- veier 8 kg !! og har stor liggeplass til babyen. Helt ypperlig og topp kvalitet på alt. Aner ikke hvor mange timer jeg har sittet og studert barnevogner og lest omtaler. Det ironiske er at denne vogna er vanskelig å få tak i i Norge. Selges heller ikke i Sverige eller Danmark. Må til Tyskland, Spania, Nederland eller Polen.

Andre vogner veier ca 14 kg og godt over- denne er svært lett og liten og brette sammen, samt lett å få med seg i liten bil.

Jeg skal ha min vogn i skog og by- da må jeg ha kvalitet.

se på nettsiden:

www.jane.es

masse kule fager også.

De solgte vogna på barnas hus inntil januar- den er ganske dyr, nesten 8000,- men definitivt verdt hver krone.

Teutonia Spirit S3 er drømmevogna mi!

Den er god og lett å trille, god og lun, super fin og se på, og praktisk på alle måter(for meg da iallefall)

Det er jo tusen vogner å velge mellom, skjønner ikke hvordan jeg klarte å velge drømmevogna på første forsøk, litt flaks må man ha:-)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...