Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å endelig ha oppevd gleden med å se et kryss på gravi.test har jeg nesten i samme slengen opplevd hvordan det kan være å ha en spotanabort. Tre dager etter positiv test fikk jeg blødninger og det varte i 13 dager. I dag har vi vært til gynekolog og han bekreftet at det ikke var noe der.

Heldigvis har vi to egg på frys slik at nå er det bare å vente på mens og enda en mens så er vi i gang i gjen. Vi satser alt på et februar/mars barn.

Det var vårt første icsi forsk og alt har gått veldig bra, tross alt. Det var nok ikke meningn at det skulle bli barn av det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at du måtte oppleve det. Lykke til med neste forsøk!

Skrevet

Stakkars deg - for en nedtur....Hadde selv gleden og nedturen ved sist fryseførsøk med MA i uke 8. Lykke til med neste forsøk!

Skrevet

Huff så dumt! Husker når du testet positivt og tenkte at jeg skulle ønske jeg også gjorde det. Så lei å se denne beskjeden. Men høres ut som du er ved ganske godt mot. Selv testet jeg negativt på første icsi. Men dette skal gå bra! Krysser fingrene for fryseforsøk!

Skrevet

Ja, det blir mange op- og nedturer i denne bransjen....Jeg opplevde også positiv test (fryseforsøk), for så å miste i uke 6. Men husk at fryseforsøk er bra!! Det går raskere og hormonbelastningen er ikke så stor:) Mange som lykkes med det!!

Skrevet

Uff, så synd at du måtte oppleve det. :-( Det unner jeg ingen her inne å oppleve. Men lykke til på neste forsøk. Da blir den hos deg i 9 mnd. :-)

Skrevet

Takk for fine ord, alle sammen. Jeg har veldig tro på fryseforsøk og nå gjelder det at eggene overlever tiningen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...