trenger Mirakel Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 For 3 år siden har jeg prøvd 2 ganger med IVF men, ingen positive svar:( Det har veldig vanskelig periode for meg derfor måtte jeg ta så lang pause. For 40 dager siden fikk jeg mens men, den var sikkelig blodning med masse klumper........ grusomt, og den vil ikke stoppe selv om det har gått 3 uker. Har vært hos minfast legen og fikk noen tabletter forå stoppe mensen. Etter fjerde uke stoppea det opp endelig. Etter det har jeg fått sikkelig vond i magen og litt stor mage etc.... Jeg har vært igjen hos lege for2 dager siden og fortalte om all de plagene. Hun tok urinprøve for graviditet men,nei negativ. Hun har sjekket underliv men, ingen "unormale" , så kommer den kommentaren om at jeg noen gang har vært gravid eller har fødet barn????? Grunn var at hun merket at min livmor halse ser ut som kvinner som har fødet barn. Da fikk jeg litt sjokk!!!!!!!! Jeg vet ikke hva jeg tro nå engang. Etter 3år pause skal vi nå til forsøk igjen. Vi skal etter sommer. Har full håp!. Vi får vel vente og se...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Du har ikke vert inne på tanken om at den lange blødningen med mye klumper kan ha vert en SA? jeg har opplevd 2 SA selv, og det resulterte i bløsninger på 3 uker, med MYE klumper. uansett så ønsker jeg dg lykke til
trenger Mirakel Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Det kan være .... Takk for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå