Gå til innhold

Har dere store planer for helgen da?

Anbefalte innlegg

Vi skal i 60 årsdag i morgen til onkelen til O (orker ikke skrive magnuspappan, det blir så langt!), gleder meg veldig for store deler av slekten hans kommer, lenge siden jeg har sett mange av de :-)

På søndag skal vi kanskje på middag til søstern.

Veldig kjekt å slippe å lage middag i helgen igrunn!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137272513-har-dere-store-planer-for-helgen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha middagsgjester på søndag så morgendagen går vel med til å gjøre innkjøp, gå over en runde med støvsuger o.l. (tok huset skikkelig på onsdag) og pynte og sånn! Gjestene som kommer på søndag er mine nærmeste venner. Vi er en gjeng på fire gutter og fire jenter som har hengt sammen siden ungdomskolen. Bare en av gutta som ikke kommer, og fire stk har med seg kjæreste så det blir folksomt, men koselig. Vi har bord som kan ta 16 personer så ikke noe problem å få plass. Gleder meg som en unge og skal lage verdens enkleste mat, kylling form (eneste "fine" retten jeg kan), med ris, salat og rundstykker til.

I dag skal vi starte helgen med taco til middag!

Her er det arbeidshelg... men det blir vel mulig å finne på noe. Tenkte oss en tur på badet og en tur til faffa og mor ihvertfall... Og sånn ellers er det nok å gjøre i heimen... (Tar litt tid å lage kjellerstue)

GOD HELG FOLKENS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...