Gå til innhold

Råd mot bihulebetennelse..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk antibiotika fra legen min i dag. Fordi jeg hoster noe helt enormt... Og cosylan hjelper ikke! Medisinen heter Imacillin. Jentungen har fått samme medisin i flytende form for bihulebetennelse, men ikke sikkert at den har samme virkning på voksne.

Du kan spise masse hvitløk og prøve noen båter i nesa. Noen blir såre i nesa av det, og da gjør jo det også vondt...

Cosylan hostesaft fikk jeg beskjed om at jeg IKKE måtte finne på og ta av min lege, da det var stor fare for fosteret.

Men de sier nå så forskjellig at jeg vet snart ikke hva jeg skal tro.

Men nesespray mot bihulebetennelse er ingen fare for bebisen....

Prøv otrivin med menthol, den er sterk og man trenger ikke så mye av den...

Samt du kan jo smøre under nesa med mentholatum salve, det åpner også opp ganske bra.

Jeg tok ihvertfall nesespray da jeg hadde bihulebetennelse for tre uker siden og det var ingen problem!!

God bedring, føler med deg!

Annonse

Tusen takk for så mange gode råd. Har ikke blitt noe bedre enda så skal ta kontakt med legen i morgen. Kan ikke vær godt for snuppa i magen og ha en mamma som ikke sover og ikke har det noe bra.. Har prøvd med helsekost, det hjelper litt,men trykket i hodet er der fortsatt. Det som er så synd er at leger sier så mye forskjellig,og leger og jordmødre blir iallefall ikke enige.

Uansett,takk for god hjelp!! :)

Rart du ikke fikk medisin. Jeg hadde bihulebetennele da jeg gikk gravid og da fikk jeg det, og legen sa at det ikke var farlig foor fosteret. Enda jeg må ha en av de sterkeste dosene som finnest. Teoretisk sett skal det ikke gå ant å bli kvitt bihulbetennels uten penicilin. Dette er opplysninger som jeg har fått av ØNH på UNN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...