mariamyx Skrevet 28. mars 2008 #1 Del Skrevet 28. mars 2008 Er det noen fra Sandnes eller områdene rundt?Jeg har termin 22 juni og har enda ikke vært på BIM treff, men planen er at jeg skal komme meg på et snart. Jeg er opprinnelig fra Bergen, og jeg kjenner ingen andre gravide i Sandnes. Er det noen som pleier å treffes? Det hadde vært kjekt å møte andre i samme situasjon og gjerne dele litt erfaringer og få noen venner som også skal gå hjemme i mer eller mindre et år. Kan være kjekt å ha noen å trille med Jeg ser det er et par kulemager under vinterjakkene, så jeg vet det er flere av oss Trenger også noen tips til butikker som selger fine mammaklær, gjerne innover mot Stavanger eller sørover. Helst noen som ikke stjeler hele lønnen min for en genser eller to. Er på jakt etter bland annet en kjole til et bryllup i mai. Er litt lei den lille kroken de har med mammaklær på H&M etterhvert. Ikke akkurat store utvalget, så kanskje litt mer "spesielle" klær med friske farger.. Skal ikke be om for mye heller da.. Blir glad for alle tips. Så det er bare til å ta kontakt hvis det er noen i området:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137271981-sandnes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå