Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hei! Lurte bare på en ting, vet at grønt fostervann er når babyen har bæsjet i vannet, men er litt usikker på hva det er som kommer ut av meg nå for tiden... Har hatt mye kynnere hele svangerskapet, men siste uken har de avogtil vært veldig vonde og jordmor antydet at de er begynt å gå over til rier. er i uke 40 nå. For to dager siden gikk proppen (rosa slim) og har etter dette hatt mye utflod..først blank men har gått over til litt missfarget gulgrønn. (konsistensen er noe blandet,mer slim enn vann) Lurer da på siden proppen kan gå over lenger tid om det kanskje fortsatt er den som ikke er helt borte eller om jeg kan lekke litt... (babyen er veldig aktiv inni der) Vet at fostervann kan lukte søtt eller vammelt...men hva er vammelt?? kvalmt,gammelt??
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei, Ring føden du. Fortell dem akkurat det du skriver her. Grønt høres unormalt ut til å bare være utflod, slim. Det er nok babyen som bæsjer, og kan være stressa. RING
Nætte;mortil2 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Da vannet mitt gikk var det grønnsvart, så jeg ringte med en gang og fikk beskjed om å møte opp på sykehuset så fort som mulig.. Først trodde vi det var fordi han var stressa og hadde det fælt inni der, men ble senere oppdaget at han satt me rumpa ned.. Så ring og sjekk!! Det skal ikke være misfarget vann, det skal være sånn klartrosaaktig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå