Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er norsk og min mann er britisk, så vi trenger forslag til navn som kan uttales og staves like enkelt på begge språk. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente ennå, så vi trenger en tre-fire forslag for begge kjønn.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Daniel Sebastian Isak Sophie Marie Lilly
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg lette etter det samme og har forslag om hvordan du kan finne et navn. Sjekk topp 100 navneliste i Uk, Usa (google) og se hvilke av disse som passer i Norge. Ellers er de fleste bibelske samt latinske navn greie.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Anna Agnes Emma Esther Ruth Sarah Vilma Anton Alfred Edwin Edvard Albert Oscar
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Har samme problemstilling. Her ble det Isak, Ella og Savannah. Andre navn er Noah, Leah, Sienna, Erika, Tina, Niklas, Viktor, Filip, Oskar, Jakob, William, Lukas, Alexandra og Isabelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå