anaina Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 jeg syns dettte er litt fine navn? Hva synes andre om disse navna?Assosiasjoner?
Gulp Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Ørjan er greit, men Gøril syns jeg er forferdelig.......
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Liker navn med æ, ø og å Ørjan er fint. Men jeg er enig med de andre, det er noe med klangen i Gøril. Åshild er mykere.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er visst litt motsatt jeg;) Ørjan syns jeg er helt ok, men Gøril syns jeg er morsomt og fint! Dessuten vet jeg bare om en som heter det.
alvilde Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 jeg syns gøril er et nydelig navn som ikke altfor mange heter:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg vet faktisk om ikke mindre enn tre som heter Gøril - to av dem gikk jeg i klasse med og en har vært arbeidskollega. Jeg synes imidlertid ikke at navnet er så veldig fint. Jeg har stor sans for å bruke navn med de norske bokstavene æ,ø,å, synes ikke at de skal bli borte, men personlig ville jeg valgt et annet navn en Gøril. Jeg synes f.eks at Frøydis er mye finere. Ørjan synes jeg er litt småharry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå