Gå til innhold

Røyking?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det skadelig å røyke under svangerskapet!! Å røyke mens du er gravid er det samme som å la en liten baby røyke!! Røyken ødelegger lungene på ungen og gjør at morkaken ikke får levert så godt som den skal pga all tjæren som setter seg i den...

Jeg blir sint når jeg ser gravide røyke! Jeg klarte selv å slutte å røyke, ja det var tungt,men det var ikke meg som telte, men barnet mitt!! Det handler bare om prioriteringer!

ang Forsking.

Jeg tror nok at hadde det blitt forsket tidligere,

så ville de barna med medfødte skader på lever og lunger og infertilitet hos gutter osv blitt bekreftet og ført inn i statistikken.

Å si at MANGE før i tiden fikk friske barn selv om de røykte syns jeg er så feilinformert som det er mulig!!

ALLE vet at røyker du under svangerskap

så VIL du skade barnet ditt,

hvor stooooor skaden vil bli er det eneste som ikke er blitt bekreftet enda.

Hvis det er det du sier til deg selv når du tenner opp røyken din, at MANGE andre har gjort det og fått friske barn,

så syns jeg personlig du er naiv og uviten.

Du er heldig som har fått et friskt barn,

men ta det ikke får gitt!

Ps. Jeg har selv røykt fast og over 20 sigaretter om dagen i 10 år, sluttet 2 mnd før jeg ble gravid,

og jeg har ikke og kommer ikke til å røyke slik at det påvirker mitt barn. Enten det vil vises idag eller når mitt barn er eldre og kanskje ikke kan reprodusere seg selv!

Tenk over hva slags eksempel du ønsker å være,

men ikke før deg selv bak lyset!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...