Gå til innhold

må høre hva folk mener!!

elisabeth87

Anbefalte innlegg

dt ble slutt mellom meg å typen for 7uker siden, å dn dagen dt ble slutt møtte jeg en som jeg har vært litt int i en stund, å vi hadde sex.. etter dt besteme jeg å typen oss for å prøve en gang til. nå har jeg funnet ut at jeg er gravid, å da ikke me typen for vi har ikke hadd nå fysisk kontakt på noen mnd.. sa dt til typen i går å han frika helt, så nå sitter jeg me min lill på 1år å lurer på om hun får seg en søster el bror snart... er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre, dt som er rett er vell å ta abort, men....

Fortsetter under...

Uff, for en vanskelig situasjon.. Jeg skjønner jo på en måte kjæresten din også, han er jo sikkert litt frustrert. Er han pappa til det andre barnet ditt?

Tror du etterhvert vil se på graviditeten som en velsignelse jeg. Den lille vil nok ha stor glede av en liten søster eller bror, og du vil komme til å glede deg over den lille du også. Jeg vet om flere tilfeller der sånt har skjedd, og hos noen har kjæresten akseptert den lille og tilgitt. Håper det samme skjer hos dere, og håper du beholder barnet. Ønsker deg lykke til!

høres ut som du er i en litt kinkig situasjon, men ingenting er rett eller galt ang valg i sånne situasjoner.. Hva vil du selv? har du snakket med faren til barnet da? kanskje du skulle høre hans synspunkter? viss typen din vil gå fra deg visst du bestemmer deg for å beholde dette barnet, så er han ikke noe å samle på uansett mener nå jeg værtfall..viss han virkelig vil være med deg, og er ordentlig glad i deg, så støtter han deg uansett hva!:)

selv er jeg 19år, fikk første sønnen min med en komplett idiot av en gubbe, som dro fra oss en mnd etter at gutten ble født, nå har jeg funnet mannen i mitt liv, og vi venter enda en bebis i november:)

Uansett, så mener jeg at dette er helt og holdent DITT valg..selvfølgelig har mannfolka rett til å si hva de mener, men i bunn og grunn så er det DITT eget valg, ingen andres!:)

lykke til, snuppa!:)

hilsen 89-modell_snart_mama_til_2:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...