2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 28. mars 2008 #27 Skrevet 28. mars 2008 Men det blåser bestandig der nede og det er veldig dyrt.... altså strandparken....
To tette + snart ei med flette Skrevet 28. mars 2008 #28 Skrevet 28. mars 2008 Baaaare hyggelig vet du
M by M Skrevet 28. mars 2008 #29 Skrevet 28. mars 2008 Sandefjord! :-) Superbra sted å bo! Og går helt fint å pendle til tønsberg!
futte (tm) Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #30 Skrevet 28. mars 2008 Takk! Bor i Oslo. Kunne tenkt meg å bodd sør i Horten tror jeg. Så blir det kortere pendlevei til Tønsberg.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. mars 2008 #31 Skrevet 28. mars 2008 Siden jeg er fra Horten kan jeg jo komme med litt flere tips (uansett hvor man bor hen i den lille vesle byen så er det nærme vannet) På borre er det stille og rolig, gangavstand til borrestanden, nydelig lang strand som er himmelsk om sommeren, camping er det også der, butikk med post tror jeg, bhg aner jeg ikke. Borrehaugene med fin boltreplass for de små, supert og grille der eller bare gå tur på kyststien:) Horten: Karljohansvern, rett ved vannet, stille og rolig sted dette også, det ligger ved stranden vollane og tivolistranden, og man kan følge en sted til fyllingen (båthavn) og videre til kanalen og rundt til vollanene igjen (kjempe fin tur). Om sommeren er også dette en super stand med masse mennesker. Boligene som er på karljohansvern ligger somsagt stille og rolig til, det er sted med ufattelig sjarm og historie ( marinemuset ligger også her, samt horten kirke) Løvøya, liten øy hvor det er flest hytter, men det finnes også fastboende her, bla på falkensten. Ligger litt avsidens til, skog og mark overalt:) Ikke så lang fra strandparken er det et sted som heter steinsnes. Dette er i nærheten av flere strender, (bla rørestrand og moloen). Her er det masse barnefamilier som bor, bhg i nærheten, skoler, og ikke så langt unna Horten sentrum (det er umulig at noe blir langt unna sentrum hihi)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. mars 2008 #32 Skrevet 28. mars 2008 Horten er veldig koselig by. Men den er ikke så stor, så er ikke mange minuttene forskjell det er snakk om å pendle om du har bil:) Keisermark er veldig koselig i Horten, Karljohansvern også Jeg har bodd i Holtandalen, men der er det ikke så koselig (men helt ok).
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 28. mars 2008 #33 Skrevet 28. mars 2008 Du Lisa aner jeg litt små sarkasme i innlegget ditt eller??? ;-) Horten er en liten by og man bor sentralt nesten overalt :-) Er gang/sykelavstand til alt uansett hvor man bor her, og det er deilig. :-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. mars 2008 #34 Skrevet 28. mars 2008 Hehe nei det er virkelig ikke ment slik altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå