Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Bind? Nettingtruse? engangs-ammeinnlegg? brystvortesalve? Tøy til babyen? OG viktigst av alt; får man av dette også når man er flyttet til hotellet? Jeg som skal bruke tøybleier lurer også på hvilket tøy man får til babyen- skjorte og truse eller? Hva hadde evt dere glemt å pakke? Takk for svar=)
-Petrine- Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Ammeinnlegg og brystvortekrem får du ikke, men det kan du kjøpe på aykehusapoteket som er åpent fra 9-15.30 hver dag. Det er stengt i helgene. Bind, nettingtruser, annet undertøy og tøy til babyen får du på sykehuset. Jeg skal også bruke tøybleier og kommer til å ha med meg bleier og eget tøy til babyen til bruk på sykehuset. De har små bodyer og brillebukser til babyene, samt flanellkluter som man kan pakke dem inn i på sykehuset. Helt greie anonyme klær. Og ja, på hotellet har de alt klart på en tralle på badet. Blir du fri for noe er det bare å si fra til jordmora som er på vakt på hotellet. Mange blir jo flyttet ned på hotellet rett etter de har født. Veldig greit å være der.
Tonemor 28 år Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Phew....kjenne æ bli passelig stressa av alt man må tenke på Men tror det e sånn at det meste ordne sæ egentlig og at man ikke treng alt av utstyr som står på de listene som finnes på reflex.no og babyshop.no for eksempel. Mye forskjellige meninger om det har jeg skjønt og erfaringer. Veldig gøy å høre råd og tips fra dere som har erfaring hvertfall! =) Takk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå