Allerførstegang Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 ...Så nå skal jeg slutte å se mer på vogner på nettet - det var jammen ikke lett å bestemme seg, så nå må vi nok bare tenke at vi har funnet den beste til vårt bruk. Er veldig fornøyd med den vi kjøpte i går: en fin, brun Easy Walker Sky. Vi trilla den hjem fra butikken med masse stæsj oppi - regntrekk, myggnett, bøyle, sportsvognstrekk osv... Den var helt super å trille! Selv gjennom slapsete snøføre og i oppoverbakke kan den svinges fint med en hånd :-)))) Så er den veldig liten og nett, samtidig som bagen virker romslig og fin. Nå står den bare i stua og venter på den lille jenta som skal trilles rundt i den om et par-tre ukers tid. Vi fikk med en fin dunpose på tilbud også - så nå begynner ting å være i boks. Bare venting igjen..
Duracella Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Ja det er moro! Vognen er liksom det største kjøpet. Gleder meg til vi får bestemt oss og bestilt også.
allegodetingertre Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer. Deilig å ha bestemt seg!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Jeg har den vognen og er kjempe fornøyd.. digger den på alle måter.. enjoy it...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå