Gå til innhold

Søker dagmamma/pappa i Gamle Oslo med omnejd??

Anbefalte innlegg

Hej,

Har två små glada troll som behøver barnvakt från ocg med maj/juni. Båda mannen och jag har oregelbudna arbetstider men arbetar som regel omlott så vi behøver barnvakt från 1h till en hel dag samt helger av o till. Finns det ngn som vill och kan stælla upp. Med goda referenser :-)

Barnen ær 2,5 och 1,5 år :-)

Hør gærna av er :-)

Fortsetter under...

Hei.

jeg heter renate og er ledig dagmamma.

Jeg er ung og har masse erfaring. jeg er alltid blid og positiv og er til å stole på.

Jeg har studert barne og ungdomsarbeiderfag, har jobbet i barnehager og skoler.

Jeg elsker barn og har to gutter selv, en gutt på 5år og en gutt på 8måneder.

Jeg er ledig omgående og er veldig fleksibel.Kan jobbe alle dager i alle arbeidstider, helger, ferier og netter kan også fikses ved behov.

Jeg elsker barn og er veldig flink til å engasjere barna.

To dager i uka går jeg i åpen barnehage der barna møter mange andre barn, synger , leker å koser seg.

Jeg har faste bakedager og forskjellige aktiviteter tilpasset alderen. Frisk luft og turer vil det også bli lagt vekt på.

Faste rutiner å grenser er også veldig viktig hos oss for det skaper trygghet og velvære hos barn.

Hos oss er det et røykfritt miljø og et trygt og godt sted å være, og ikke minst gøy.

Jeg bor på romsås og hvis dere er interessert så kan vi gjerne treffes å bli bedre kjent, bare ta kontakt på mail: [email protected]

eller på telefon: 91372449.

Håper jeg hører fra dere.

Vennlig hilsen Renate

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...