Gå til innhold

Endelig ferdig

villemo*

Anbefalte innlegg

I går var jeg på sykehuset til etterkontroll etter komplikasjonene etter MA og utskrapning for 14 dager siden. Livmora mi hadde lukka seg for tidlig, så jeg satt i påsken med riepiller og antibiotika.

Jeg skulle tilbake i går for å se om livmora hadde tømt seg, hvis ikke skulle jeg skrapes på nytt. Jeg møtte fastende, og ventet i votter og vintre på å komme inn til legen.

Heldigvis var ul-bildene fine, og jeg slapp unna. Det var deilig! Det har vært tre lange uker siden jeg fikk vite om MA'en, så nå var det godt å bli ferdig.

Men jeg syns det var litt rart. "Så var det over også"... Andre MA siden oktober 07... Jeg sa til legen at jeg syns det var vanskelig, spesielt da jeg har to barn fra før. Men han sa at jeg bare måtte prøve igjen. Han var kjempe fin. Sjansen for at det skal gå galt minsker jo for hver gang.

Jeg spurte han hvor lenge han mente jeg burde vente, og da sa han at det ikke fins noen eksakt viten om det. Det blir bare synsing. Men han mente jeg burde la det gå en syklus, så kroppen kommer i gjenge igjen.

Men jeg er sikker på at jeg hadde el i går. Er det vanlig bare 14 dager etter MA og utskrapning da? Noen som har vært borti det?

Fortsetter under...

Etter min utskapning for snart to uker siden fikk jeg beskjed om at mensen sannsynligvis ville være tilbake innen 4-6 uker. Om den kommer etter 4 uker vil EL komme to uker før.... Siden du har slitt litt med å få ut alle rester og måtte bruke riepiller skulle en kanskje tro du måtte gå litt lenger.Men har også lest at hormonene begynner en slags menssyklus allerede i det fosteret dør..... da avtar HCG, og de andre hormonene "slipper" til.... Så det kan nok være EL....

Etter min forrige utskrapning fikk jeg mensen etter ca 5 uker. Men da blødde jeg mye lenger enn jeg gjorde nå. Men hadde heller ingen komplikasjoner da.

Jeg også trodde ikke den ville komme enda, men jeg tror nesten ikke jeg tar feil. Alle tegn tyder iallefall på det.

Men jeg ser vel om jeg får mensen om 14 dager da. Tør uansett ikke å begynne å prøve igjen før jeg har hatt en tr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...