Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 kunne dere se på UL på deres forsøk, og hvor mange fikk dere ut??? Og hvilke medisiner gikk dere på de gangene. hadde vert spennde å sett
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Vel, har visst PCO saa her fant de 32 eggposer, hvorav 13 ble modnet, og fikk ut 6 egg.(sikkert fordi egguttaket var saa inn i granskauen vondt at de ikke turde ta ut mer...) Gikk paa Suprecur sproyter og Gonal F
Madam-mim Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Første ivf: De så hvertfall 7 eggposer på ul, ble 12 egg ut. 7 ble befruktet, og 5 overlevde. Andre ivf: Husker ikke helt hva de så på ul, ble 9 egg ut. 7 ble befruktet, men kun 2 overlevde.
Madam-mim Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Glemte å si jeg gikk på Puregon 150 ie begge gangene:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 hmm, er litt spennt på hva jeg kommer til å få, men har en styff følelse av at jeg kommer til å bli overstimulert. Skal gå på menopur 300 og puregon 150. uten stimulering ser man tilvanlig bare 10 små egg hos meg
ivf-MaMaMø Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Eg gikk på 225 IE puregon i 9 dager.. Utenom nesesprayen selvfølgelig. Da eg var på ultralyd fant ho over 40 eggposer, men en del forskjellig størrelse forstod eg. På uttaket ble det tatt ut 15 egg, han tok bare de som var helt ideel størrelse. 5 av disse klarte seg og ble befruktet. Skal nevnes at eg har pcos, så eggkvaliteten er ganske dårlig. men utrolig glad for at vi fikk noen på frys i det hele tatt. Satt inn ett egg, men negativt utfall. 4 ble frosset ned i 2 rør. Skal igang med første fryseforsøk neste mnd regner eg med. Håper på bedre eggkvalitet ved neste eventuelle egguttak. Men krysser selvfølgelig finrene for at vi lykkes på fryseforsøkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå