Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Er det noen som kan si meg hva det vil koste?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei.Prislister finner du inne på sidene til klinikkene. Her er to adresser: storkklinik.dk og nordica.org. Nordica er veldig mye billigere enn Stork. Storkklinikken er en "jordmorklinikk" der de kun driver med inseminasjon. Nordica har fullt tilbud inkl ivf. Prisen varierer selvsagt avhengig av hvor mange inseminasjoner du må ha. Jeg har brukt ca. 6500,- per gang, alt inkludert som flybillett m.m. Da har jeg brukt Stork. Tror det er ca halve prisen for inseminasjon med anonym donor på Nordica.
"charlie" Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 mitt første barn kostet 30 000, med alt av undersøkelser, reise, eggløsningstester m.v. da hadde jeg to forsøk. mye kommer an på hvor du bor og hva reisen vil komme på pr forsøk, og så så klart hvor mange forsøk du trenger. de regner strengt tatt 4-6 forsøk på hver klaff, men for noe klaffer det første gang (eller andre...) mens andre bruker svært lang tid. derfor er det lurt å være nøye med legeundersøkelser på forhånd, slik at du ikke kaster bort tid og penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå