mamsemums <3 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Noen som har noe tips om hva som passer foran Meier ?? "NAVN" MEIER ? Oldefar: Meier Farfar: XXX Meier Pappa: Meier Lillebror: XXX Meier Har så lyst til å "bringe navnet videre", men bare som mellomnavn.. Hva synes dere om navnet Meier, og hva som kan passe FØR Meier?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Spesielt navn! Skjønner godt at du vil videreføre det. Hva med Olaus Meier Martinus Meier Oskar Meier eller Kai Meier Finn Meier Ole Meier
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 ville hatt det først eller alene, for meg høres det ut som et etternavn. Meier Andreas Meier Olai
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jonatan Meier Daniel Meier William Meier Benjamin Meier Lukas Meier Jakob Meier
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Hermann Meier;) Olav Meier Johan Meier Gustav Meier Konrad Meier Sivert Meier Bo Meier Petter Meier Simon Meier
PinkBabyDoll Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Jeg synes fint det går an Min oldefar hadde Meier som mellomnavn, og hvis mi jente hadde blitt en gutt hadde hun hett enten Bendik Meier eller Viktor Meier Meier ER jo et FLOTT navn da!! Go for it!!
nussie Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Spesielt og fint navn,men jeg ville også brukt det som første navn,siden det kan høres ut som et etternavn. Meier Andre Meier Chrisander Meier Emil(med lang iii) Meier Leander
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Magnus Meier klinger godt Johan Meier syns jeg var flott Halvor Meier er også en stilig kar
prebs Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Hva med Thorvald Meier, hihi... (Gate i Oslo, for de uinnvidde.) Nei, altså, skulle ikke gjøre narr av Meier, det er koselig. Synes det har kommet mange gode forslag over her!
mamsemums <3 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2008 Takk for mange fine forslag!! Jeg synes også at Meier passer best som fornavn, og ikke mellomnavn. MEN jeg tror det hadde blitt så rart om jeg skulle hadd Meier som fornavn, da det minner meg veldig om pappan min, liksom.. Da hadde jeg godt for Meier Andre. Men, jeg vet ikke hva jeg skal gå for med XXXX Meier.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Meier var råstilig må jeg si! Kaspar Meier f.eks:) Masse man kan kombinere med meier!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 hm..hørtes veldig rart ut for meg. Værtfall som første navn =/ jeg heter selv Meier som etter navn =/
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Henrik Meier Fredrik Meier Thomas Meier Anders Meier Jakob Meier Johan(nes) Meier Kristian Meier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå