Chaiemae Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Dere prøvde vel først å få tak i suprefact i Norge, gjorde dere ikke? Dere snakket noe om at det ville ta 14 dager. Er det 14 dager det tar å få gjennom søknaden om å få bestilt det? Måtte dere bestille det i Danmark eller var det noe de hadde på apotekene? Tenker at jeg eventuelt kan dra til Sverige for å kjøpe.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei, hei. Jada, jeg/vi er her Da jeg fikk resepten fra Danmark, snakket jeg med ei utrolig hyggelig dame på Vitus Apotek, det som er knyttet til Volvat i Oslo. Grunnen til at jeg ringte de, var at på Volvat sine sider står det at man kan få nedregulering i begge former. Hun ytet kjempeservice, og tok mange tlf for meg for å sjekke, for så å ringe meg tilbake. Det var da jeg fikk vite at det kunne ta opp til 15 dager å få det bestilt fra Danmark, men hun sa aldri noe om at det måtte søkes inn. Det var til slutt jeg som tok avgjørelsen om å ikke bestille det. Men det kan jo være at det hadde dukket opp problemer på et senere tidspunkt, for på et annet apotek måtte de ha en sånn søknad som du snakker om. Har likevel en "knapp" på det apoteket der, siden de har vært borte i det før. Kontaktinfo: Tlf: 22 69 71 11. Faks: 22 69 71 12 Epost: [email protected] Til slutt valgte vi å dra til Danmark for å være sikker. Da vi bor i Kristiansand, tok vi båten til Hirtshals, og gjorde en liten "harrytur" ut av det. Kjøtt og IVF-medisiner liksom Jeg ringte apoteket på forhånd, for de måtte bestille det og legge det av. Ringte en uke på forhånd, men medisinene kom i løpet av noen dager. Håper det ordner seg for deg. Har ingenting vondt å si om sprøytene, men har til gjengjeld ikke prøvet nesespray!
Chaiemae Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Takk for svar. Jeg har snakket med med apoteket og bestilt sprøyter i dag. Man må få en lege til å skrive på det søknadsskjemaet og så ta det med på apoteket.Skal ringe til Blakstad på mandag for å høre om hun kan gjøre det for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå