Gå til innhold

Phil & Teds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest noen av innleggene her ang. Phil & Teds, og har funnet noen feil. Jeg skal ikke liste opp alt jeg har sett gjennom, men vil ta og rette noen få ting.

Phil & Teds eies ikke av Kids & Care i Stavanger. Phil & Teds er et uavhengig selvdrevet aksjeselskap.

Phil & Teds VIBE kommer i Mai om alt går etter planen. Det vil da bli Norges lansering av den, jeg kan ikke si hvor det blir. Dere får bare vente og se.

Phil & Teds, CLASSIC, selges KUN hos Kids & Care. Dette er den rimeligste P&T vogna man sansynligvis får tak i. Denne leverte vi til K&C i går(26.03.08). Fåes Kun i fargen rød, foreløpig.

Med de modifikasjoner som er gjort med E3/Sport, så er det mulig for at begge barna i vognen skal kunne hvile. Søskensetet har fått en "reclain" funksjon, altså det kan legges noe ned i ryggen. Dette gjøres på samme måte med glidelås, som på selve setedelen i vogna.

Phil & Teds leverere i tillegg utrolig mye bra annet barneutstyr, som for eks. bæremeiser, bæresele, reiseseng, "heng på bordet stol", ryggsekk med stellematte, bag til vogn, flasker m/termopose, soveposer, coocon, Lazy ted(gjør søskensetet om til vippestol), saueskinn osv.

Om det er noe noen lurer på kontakt gjerne Rune hos Phil & Teds for info om produkter. Tlf 926 16 122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler jeg må si at vi også leverer til butikker som Barnas Hus, Baby Shop osv.

Måtte si dette slik at jeg ikke får noen på nakken da jeg kun nevnte Kids & Care i siste innlegg.

Rune

P&T

Skrevet

Bare noen spørsmål... Hva blir forskjellen på P&T classic og P&T VIBE

Har tenkt å kjøpe den vognen... Hva blir prisen på VIBE?

Skrevet

Vibe er en veldig påkostet modell av Sport. Den store forskjellen ligger i designet. Denne har også bremse på håndtaket, ramme i aluminium, kan brettes sammen med søskensetet montert på.. Prisen vil muligens havne på rett under 8000,- , kanskje noe billigere.

Classic er så enkel som den kan bli. Dvs. lik den gamle E3 vogna og litt enklere igjen. Fåes foreløpig kun i rødt.

P&T

Rune

Skrevet

utsatt enda en mnd:/ Utrolig kjipt at dere ikke klare å få ut viben! Har rett og slett mista trua på at den kommer før sommeren.

Skrevet

Man kjøpe den i USA nu, hvordan kan det tage så lang tid at få den til Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...