Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Min lille jente på tre uker, spiser veldig fort og mye - og kaster rett som det er opp. Hun virker frisk og fornøyd, og legger på seg som hun skal. Vet ikke om hun kaster opp fordi hun spiser for mye eller fordi lukkemekanismen ikke fungerer helt enda... Er veldog frustrerende.. noen andre som har det slik???
sebastian + en til Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei Min lille gutt er også tre uker nå. Og han gulper / kaster opp veldig mye. Tar pauser i ammingen for og få han til å rape. Men det hjelper ikke. Han kan kaste opp rett etter amming , men også lenge etterpå. Da er gulpet tykkere og kornete.Og lukter sur melk. Syntes det ser så mye ut, at jeg er redd han ikke får nok mat. Men han bæsjer jo veldig ofte, gjerne 5-6 ganger dagen. Så det tyder jo på at han får næring. Men blir jo usikker med så mye /ofte gulping. Så jeg er også takknemlig for råd, evt svar fra noen erfarne mammaer der ute:)
me.... Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 jenta mi på ei veke er på samme måte. kan ete fort og mykje og strålen står ut av munnen etterpå. Blir så frustrert har grene mange tårer pga dette. Ho har vore slik sia ho kom til verden, men har liksom ikkje fått noke klart svar på kva det kan vere. prøva å ta pauser i amminga og prøver å få opp rap, men det er veldig vanskelig. Dei sa på sjukehuset at viss det som kom opp igjen og var kvitklumpete hadde ungen fått i seg næringa.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Slenger inn ett lite råd min venninne ble gitt da dette skjedde med hennes baby. Da fikk hun beskjed om å sørge for at babyen fikk i seg "tjukkmelka" som kommer etter tørsteslukkeren.. ellers blir det som at vi skulle drukket masse vann uten noen ting annet, da kommer det gjerne opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå