Gå til innhold

12 UKER OM 2TIMER!!!!!!!!:-) :-) :-)

Stolt mamma!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!!!

Etter 2ma'er og 2 spontan aborter kan eg endelig juble!!!!!

Om 2timer er jeg endelig 12uker på vei!! Det e helt utrolig!!

Va på ultralyd på tirsdag og så et lite knøtt som hoppet og danset rundt!! Hjerte slo så bare det!!!!

Har tilogme fått en liten mage!! E bare så glad og fornøyd!!

Etter den fjerde aborten begynte eg å bli ganske desperat og lei meg - og eg fant ut at eg va villig til å prøve absolutt alt!!

På utredningen hos spesilalisten fikk jeg beskjed og at de ikke fant noe galt... Alt va vist i orden me meg.

Så eg tok kontakt me en healer som jeg hadde fått anbefalt. Hu har hjulpet mange andre i samme situasjon.

Gikk først til henne 3ganger i løpet av 2uker. Hun kjente at noe ikke stemte - å etter den tredje gangen sa hun at nå va det fri flyt i kroppen min - at alt lå til rette for en ny graviditet.

Eg kjente på hele kroppen min at ting skjedde når hun holdt på - ble varm og svimmel om en annen.

Healeren va en fantastisk dame - som fikk meg til å slappe veldig av+ikke minst gi meg troen tilbake på at dette skulle jeg klare.

Av den grunn har eg fortsatt å gå til henne - men bare 1gang i mnd nå. Kan virkelig anbefales!!

Da eg fant ut at eg va gravid ble eg og sykemeldt fra jobben - og e det enda.

Jeg gikk på crione til jeg var 9uker på vei. Å så går eg enda på albylE 75.

Og den siste tingen eg gjorde va å holde meg vekke fra dette forumet...

Eg va i en periode hekte på bim - og det e nok ikke så bra for psyken å holde på å lese her inne.... E så lett å bli bekymret..

Så dette va min lykkelige histore!!

E selvfølgelig enda bekymret til tider - men eg bare vett at dette ska gå!!!

Har fått komme til ultralyd så ofte eg vil i løpet av disse 12ukene - å det har og fått meg til å slappe av..

Men ka skjer her inne???

Lite aktivitet ser eg....

Ingen andre lykkelige hilstorier??

Stor klem fra meg.

Fortsetter under...

Så kjempekoselig å høre!

Den er så god den følelsen når man begynner å tro det skal gå veien:) Er selv 16+5 i dag, og begynner å slappe av litt mer dag for dag. Skal du fortsette å være sykmeldt? Jeg har vært det frem til denne uka, begynte 50% nå etter påske. Det er så godt å kjenne noe av overskuddet komme tilbake!

Kos deg masse med magen :D

Gratulerer med 12 uker!! For en gledelig nyhet :-)

Hørtes utrolig spennende ut med healing - jeg har også troen på litt "uforklarlige ting" som dette.

Jeg er lykkelig gravid med en liten gutt i uke 29 nå og er veldig takknemmelig for hver dag som går. Tør fortsatt ikke å slappe helt av, men kjenner heldigvis masse liv og føler at hver dag er en dag nærmere målet.

Ønsker deg masse lykke til videre - håper 2. trimester blir en lykkelig tid med færre bekymringer :-)

Stor klem til deg :-)

Takk for alle lykkehilsninger!!:-)

Eg ska ver sykemeldt 100prosent en uke til. Så ska eg prøve å jobbe 50prosent. Så ser me det ann.

Legen min e veldig forståelsesfull - å lar meg styre det meste selv i forhold selv i forhold til sykemelding.

Så kjekt at det e flere her inne så har greid det!!!!!

Lykke til videre dere andre og!!

Annonse

åååååå,så gøy å høre at det går bra- unner oss her inne virkelig solskinnshistorier ja..Det skal nok gå bra vettu, en spire som holder seg fast det der):=)

Jeg er selv 18 uker nå, og skal på ord. ultralyd om bare snart 3 dager..har vert på tre ultralyd før, mendenne gangen er jo spes da...tror det er en liten jente der inne..men vi får se:) Selv har jeg gått på albyl-e og pregnyl injeksjoner 2 ganger i uken...Har også begynt å kjenne så smått med liv- så nå begynner det å bli veldig spennende..Kjøpte meg også en babywatcher, og helt fantastisk å kunne lytte på hjertelyden hjemme, spes. når en er bekymret...

Skal komme med oppdatering etter ultralyden på tirs:)

Masse lykke til videre- stooor klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...