Gå til innhold

12 UKER OM 2TIMER!!!!!!!!:-) :-) :-)

Stolt mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!!!

Etter 2ma'er og 2 spontan aborter kan eg endelig juble!!!!!

Om 2timer er jeg endelig 12uker på vei!! Det e helt utrolig!!

Va på ultralyd på tirsdag og så et lite knøtt som hoppet og danset rundt!! Hjerte slo så bare det!!!!

Har tilogme fått en liten mage!! E bare så glad og fornøyd!!

Etter den fjerde aborten begynte eg å bli ganske desperat og lei meg - og eg fant ut at eg va villig til å prøve absolutt alt!!

På utredningen hos spesilalisten fikk jeg beskjed og at de ikke fant noe galt... Alt va vist i orden me meg.

Så eg tok kontakt me en healer som jeg hadde fått anbefalt. Hu har hjulpet mange andre i samme situasjon.

Gikk først til henne 3ganger i løpet av 2uker. Hun kjente at noe ikke stemte - å etter den tredje gangen sa hun at nå va det fri flyt i kroppen min - at alt lå til rette for en ny graviditet.

Eg kjente på hele kroppen min at ting skjedde når hun holdt på - ble varm og svimmel om en annen.

Healeren va en fantastisk dame - som fikk meg til å slappe veldig av+ikke minst gi meg troen tilbake på at dette skulle jeg klare.

Av den grunn har eg fortsatt å gå til henne - men bare 1gang i mnd nå. Kan virkelig anbefales!!

Da eg fant ut at eg va gravid ble eg og sykemeldt fra jobben - og e det enda.

Jeg gikk på crione til jeg var 9uker på vei. Å så går eg enda på albylE 75.

Og den siste tingen eg gjorde va å holde meg vekke fra dette forumet...

Eg va i en periode hekte på bim - og det e nok ikke så bra for psyken å holde på å lese her inne.... E så lett å bli bekymret..

Så dette va min lykkelige histore!!

E selvfølgelig enda bekymret til tider - men eg bare vett at dette ska gå!!!

Har fått komme til ultralyd så ofte eg vil i løpet av disse 12ukene - å det har og fått meg til å slappe av..

Men ka skjer her inne???

Lite aktivitet ser eg....

Ingen andre lykkelige hilstorier??

Stor klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg ville bare gratulere deg med det lille vidunderet i magen din. KOs deg og nyt graviditeten. Du har en spennende tid i møte. Det er så kos å lese lykkelige historier:)

Stor klem

Skrevet

Utrolig godt å høre solskinnshistorier!

Kos deg med din voksende mage - Lykke til videre=)

Skrevet

Så kjempekoselig å høre!

Den er så god den følelsen når man begynner å tro det skal gå veien:) Er selv 16+5 i dag, og begynner å slappe av litt mer dag for dag. Skal du fortsette å være sykmeldt? Jeg har vært det frem til denne uka, begynte 50% nå etter påske. Det er så godt å kjenne noe av overskuddet komme tilbake!

Kos deg masse med magen :D

Skrevet

Gratulerer med 12 uker!! For en gledelig nyhet :-)

Hørtes utrolig spennende ut med healing - jeg har også troen på litt "uforklarlige ting" som dette.

Jeg er lykkelig gravid med en liten gutt i uke 29 nå og er veldig takknemmelig for hver dag som går. Tør fortsatt ikke å slappe helt av, men kjenner heldigvis masse liv og føler at hver dag er en dag nærmere målet.

Ønsker deg masse lykke til videre - håper 2. trimester blir en lykkelig tid med færre bekymringer :-)

Stor klem til deg :-)

Skrevet

Takk for alle lykkehilsninger!!:-)

Eg ska ver sykemeldt 100prosent en uke til. Så ska eg prøve å jobbe 50prosent. Så ser me det ann.

Legen min e veldig forståelsesfull - å lar meg styre det meste selv i forhold selv i forhold til sykemelding.

Så kjekt at det e flere her inne så har greid det!!!!!

Lykke til videre dere andre og!!

Skrevet

åååååå,så gøy å høre at det går bra- unner oss her inne virkelig solskinnshistorier ja..Det skal nok gå bra vettu, en spire som holder seg fast det der):=)

Jeg er selv 18 uker nå, og skal på ord. ultralyd om bare snart 3 dager..har vert på tre ultralyd før, mendenne gangen er jo spes da...tror det er en liten jente der inne..men vi får se:) Selv har jeg gått på albyl-e og pregnyl injeksjoner 2 ganger i uken...Har også begynt å kjenne så smått med liv- så nå begynner det å bli veldig spennende..Kjøpte meg også en babywatcher, og helt fantastisk å kunne lytte på hjertelyden hjemme, spes. når en er bekymret...

Skal komme med oppdatering etter ultralyden på tirs:)

Masse lykke til videre- stooor klem:)

Skrevet

Utrolig kjekt å lese!!! Solskinnshistorier trenger vi mere av her inne :-)

Hva slags healer gikk du til?

Skrevet

Går til en healer som holder til på Ålgård.

Her er hjemmesiden hennes:

http://siwi.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...