Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har endeli bestemt oss for å kalle jenta vår Ane, men ønsker et navn til. Ane trenger ikke nødvendigvis å stå først heller. Har dere noen forslag?? Vi har tenkt på disse, men blir liksom ikke helt fornøyd. Ane Oline Ane Elida Ane Malena Ane Evi Ane Sienna
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Det bare må bli: Ane-Mathea! Nydelig klang, utrolig vakkert og veldig pent! Synes det klinger så utrolig bra. Vanskelig å finne navn som klinger bedre:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Ane Viktoria Ane Elise Ane Sofie Ane Maria
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Du har forresten en del fine navn, men syns de ble litt tunge sammen med Ane. Da liker jeg Ane Oline best selv om Sienna er et av mine favorittnavn.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Ane Mathea som en over her nevnte klang bare utrolig bra, og jeg liker både Ane og Mathea. Så holder nok en knapp på Ane Mathea. Utrolig pent navn. Ellers: Ane Eveline Ane Serina Ane Johanna Ane Melina Ane Cecilia Ane Margrete
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Fine forslag! Jeg liker Ane Mathea men Mathea er et navn som er veldig mye brukt i min omgangskrets så vil helst ikke bruke det. Desverre..for Mathea er veldig fint. Kom gjerne med flere forslag!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Ane Oline var utrolig nydelig! Velg det, da!
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 ÅÅÅ, det er et av mine favoritt navn, men min kjære mann vil ikke ha Ane...... Ane Marte er et fantastisk navn synes jeg! Passer super bra sammen! Kan jo ha bindestrek også, Ane-Marte
humleblom Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 skulle eg hatt ei av alternativa ville det bli Ane Oline, musikalsk, enkelt og yndig!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Utrolig synd, fordi Ane Mathea er så utrolig pent. Hva med: Ane Otilie Ane Elea Ane Matilde Ane Petrine Ane Pernille Ane Savanna Ane Olava Ane Erika Ane Serine Ane Madeleine Ane Camilla Ane Vilde (litt tøft!) Ane Celine Ane Marthe Men synes ingen klinger så bra som Ane Mathea...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Takk for flotte forslag! Pappan er utenlandsk og vil gjærne ha noe annet enn et typisk norsk navn i tillegg til Ane..så det er ikke så lett siden Ane stort sett klinger bedre sammen med andre norske navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå