Gå til innhold

protein s mangel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om protein s mangel og graviditet, erfaringer eller lignende? Opplevd dødfødsel eller abort med dette som mulig grunn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Leiden V-mutasjon og protein s-mangel. Jeg har hatt en sa og en ma, og er nå gravid igjen, men nå tar jeg medisiner og håper det vil gå bra denne gangen.

Skrevet

Jeg har S-protein mangel og lupus antigen og er gravid for første gang. Setter Fragmin-sprøyter og får ekstra oppfølging fra legen, men ingen problemer.

Min søster har også S-protein mangel. Hun har født et friskt barn uten behandling (visste ikke at hun hadde det da), og nå er hun gravid igjen og behandles også med antikoagulasjons medisiner.

Da jeg var hos gynekologen på sykehuset virket det som S-protein mangel ikke var så farlig i forbindelse med graviditet hvis man var under 35 år, normalvektig og røykfri.

Skrevet

Jeg har en sønn på 5 1/2 år. Og ei lita snuppe på 11 mnd. Det var i mitt siste svangerskap at de oppdaget at jeg har protein s - mangel. Dette ble oppdaget da jeg fikk blodpropp i 20. svangerskapsuke. Fullførte svangerskapet med KLEXANE sprøyter, og tre måneder etter fødsel. Etter dette har det ikke vært noe mer oppfølging. Har fått beskjed om at jeg må begynne med KLEXANE med en gang jeg finner ut at jeg eventuelt blir gravid igjen. (noe jeg IKKE har planer om )

Skrevet

Jeg har forøvrig opplevd to SA og en MA. Har det noe med protein s- mngel å gjøre, kanskje? Det har jeg faktisk ikke tenkt på.........

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...