Fablefant✿ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Skal på UL i morra, og er nesten litt bekymra da jeg ikke har hatt noen bivirkninger/plager av hverken spray eller sprøyter.. Hehe! Litt vel lett på tårene kanskje;) Akkurat nå har jeg "vanlige" eggløsningssmerter, som jeg bare merker hvis jeg tenker på de! Får allikevel håpe det er mange fine egg der i morgen! Tok siste sprøyta i dag (siden jeg skal på UL i morra). Jeg har èn dose puregon igjen. Er det ofte man må fortsette på sprøyter etter første UL, eller er de fleste klare til "høsting"?
Nøtt Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 UL på meg også i morra! :-) Har inntrykk av at de aller fleste er klare for "høsting" etter den første UL`en, men det er jo også dem som må stikke videre. Jeg har vært en del plaget av sprayen, men ble mye bedre da jeg begynte å stikke. Kjenner kun vanlige EL-smerter jeg også, men de to siste dagene har jeg hatt et blaff av kvalme på ettermiddagen. Du må ha masse lykke til i morra! Kom her og oppdater :-)
Fablefant✿ Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Oppdatering skal bli! Lykke til i morra til deg også, nøtt! Krysser fingrene for at påskeharen har laget mange fine egg til oss!
Nøtt Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Påskeharen ser ut til å ha vært snill med meg! Masse eggposer på begge eggstokkene og fin tykkelse på slimhinna. Uttak mandag formiddag! :-D Hvordan gikk det med deg?
Fablefant✿ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 Tror han telte til 7-8 eggposer jeg, noen store og noen litt mindre! Første gang jeg er med på dette, så jeg aner ikke hva som er "bra". Han sa nå iallefall at det var veldig bra - og fin tykkelse på slimhinna her også! Egguttak tirsdag morgen!! Juhu!! Det er kun ett egg i hver eggpose, eller hvordan er det?!
Nøtt Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Hm.. Jeg hadde over 20 eggposer bare på den ene eggstokken, så det er en viss fare for overstimulering her.. Men det orker jeg ikke å tenke på nå. Gyn mente det helst sikkert ville gå bra siden jeg ikke har kjent særlig ubehag. Jeg spurte faktisk gyn om det du spør om, og ja, det er ett egg i hver eggpose, og noen eggposer er også tomme. Nå krysser vi fingrene, LilleHH!
Fablefant✿ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2008 Vær sikker!! Her krysses både armer og bein! Oppdater med på mandag da! (Hvis det er frytelig vondt med uttak, må du gjerne ta en liten hvit løgn!
Nøtt Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Ikke sikkert jeg får oppdatert før onsdag siden vi muligens skal overnatte på hotell. Bor ganske langt unna klinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå