Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 og hvordan taklet magen til den lille det?
BabyV Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Startet med tynn grøt som jeg ga med skje når hun var 3,5 mnd. Når hun var 4 mnd så fikk hun grøt laget av 50 ml mme. Vi var tidlig ute å begynne med grøt, men det var etter anbefaling fra hs. Jenta mi var veldig urolig og spesielt på nettene så jeg måtte prøve noe. Velling har jeg bare gitt de dagene hun ikke spiser grøt på kveldene. Det er stort sett bare når hun ikke har vært i form eller så trøtt at hun ikke klarer å spise grøt. Da får hun ei flaske med velling som siste måltid. Jenta mi har aldri hatt noe problem med magen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Takk for svar! min 3 mdr gamle baby har begynt å spise hver annen time om natta, så tenker jeg må prøve noe annet jeg også. Men min hs sa hun ikke kunne si annet enn det helsedirektoratet gjør, nemlig at de ikke anbefaler før 4 mdr. Men jeg kan jo ikke sulte barnet mitt heller da... Så nå har jeg bestemt meg: her blir det tynn grøt fra i kveld av.
BabyV Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Samme tilbakemeldingen fikk jeg fra hs. Men allerede når hun var 6 uker så sa helsesøster at jeg måtte regne med at ungen min kom til å kreve mere mat ganske tidlig. Og jaggu hadde hun ikke rett. Hehe. Ta det med ro, bare gi noen få skjeer og se an reaksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå