Gå til innhold

dyneklemmer i bergen! Noen som har sett dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Lurte på om noen av dere andre bergensjenter har sett sånne klemmer/klyper du fester med ringer i grindsengen og med klyper i dynen, dette for å hindre at småen kal klare å få dratt dynen over hodet.

Noen som har sett dem i bergen eller omegn???

Fortsetter under...

Skrevet

Eg brukte juniordyne i sprinkelsenga. Og da var det jo enkelt å berre stappe dyna under madrassa så ikkje dyna havner over hovudet.

Når eg brukte babydyna, så havna den rett over hovudet. Etter den eine gangen, så var det juniordyna som vart brukt.

Skrevet

ellers så kan du jo bruke ei slags sovepose..... Eg veit ikkje heilt kva den kalles....

Skrevet

Hmm...så du skjønner ihvertfall hvorfor jeg er på jakt etter disse. ;-D Kjøpte selvfølgelig ny babydyne idag, men har en soveserk eller hva det kalles, det du mener i det andre innlegget ditt.

Skrevet

Oki....

Prøv juniordyne... Ein må jo brette litt i ved føtene, men den kom i vertfall aldri over hovudet igjen. :)

Annonse

Skrevet

Ja, kan jo bare bytte inn igjen babydynen i en str større. ;-D Om jeg ikke finner ringer på runden i morgen så får jeg bytte. Synes det er skummelt om dynen kommer over hodet.

Skrevet

På f.eks H&M selger de "votteklyper". Det er slike som du fester vottene til jakken med. Er billige (ca 20-30kr). Jeg festet slike i dynen og lakenet (evt i sengebeskytteren) for å unngå at lillegull sparket av seg dynen.

Nå fant jeg nettopp en slags "sovepose" på spar kjøp (kr 149) og den er helt super. Angrer på at jeg ikke hadde de slik til de to eldste. Den har to knapper oppe og glidelås i siden. og når han ligger i den er det kun armene som stikker ut. Den er ganske lang så han kan nok bruke den en stund. Den anbefales på det sterkeste !!!!!!!!!!

Skrevet

Og nå vet jeg hvem du er, maimamma;) Hehe...(bare slik at du vet at du er "oppdaget") Om du skal ha slike klyper til grindseng og ikke får tak i det i morgen, kan jeg kjøpe for deg der du og jeg såg på sist da vi var på shopping. Jeg skal etter planen dit i morgen. Men vi brukte ikke juniordyne før snuppa var rundt 15-16 mnd mener jeg det var. Jeg personlig synes det blir så klumpete i sengen når jeg må brette den ned. Men det er jo en smak sak. Jeg kommer til å bruke babydyne nå til neste baby også, det første året.

Spar kjøp har solgt slike ringer til seng tidligere. Mener jeg såg på det for ikke så lenge siden, at de hadde det der. Ellers er det vel barne-utstyrsbutikker som har det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...