Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Sønnen min er blå (som blå ringer under øynene) under øynene, og egentlig litt rundt hele øyet. Har liksom ikke lagt merke til det før, men han er ganske blå egentlig. Under begge øynene, ikke slått seg. Noen som vet hva det kan være? Er noen babyer bare sånn?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg syns du skal ringe legen i morgen jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har sett det samme på min lille snuppe, men aner ikke hva det er for noe. Har tenkt at det kanskje er det samme som når voksne blir blå rundt øynene; tynn hud og stor blodtilførsel. Ser det når man er trøtt. Er jeg helt på jordet?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Huden rundt øynene er veldig tynn i forhold til resten, og blodårene syns mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Ja, det er jo sant. Jeg er faktisk ganske blå under øynene selv - spesielt hvis jeg får for lite søvn. Kanskje det bare er veldig tydelig hos han? HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 mi har det og. eg og søsteren min hadde det og når vi var små. det er som ei siser her at det er tynn hud og stor blodtilførsel. noen ka få sprengt blodkar og det kan gjøre at de blir blå. det er ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Ser det veldig godt på snuppa når hu må være inne par dager pga forkjølelse og sånn. Så jeg tror det har mye med frisk luft å gjøre.
Mamsen og lillegutt Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 gutten min har hatt det siden han var født. er 8mnd i dag. ser ut som en stor blodåre akkurat under øyet. ser ut som han har fått seg et slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå