Gå til innhold

First wheels tvilling-/søskenvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer med denne? Så den i butikken her om dagen og syntes den virket som et godt alternativ til mange av de andre pga at du kan ha begge barna vendt mot deg eller fra deg pluss at du kan ha en hardbag til babyen. Noen som har prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hva slags butikk så du denne i? Skulle gjerne sett den selv, foreløpig bare sett den på nett og trodde ikke den var å få kjøpt i Norge. Enig med deg om at den virker som et bra alternativ, men små jul og den skal visst være litt klønete å slå sammen. Men, liker at man kan ha barna mot meg. blir som en litt solid trille mer enn en sportsvogn tror jeg. Så den er nok ikke optimal vinterstid utenfor sentrum og kjøpesenter:)

Skrevet

Hei. Jeg har kjøpt denne. har ikke fått prøvd den ennu, men syntes den virket som et fornuftig valg for oss ihvertfall.

Lillemor he på 20 mnd har prøvesovet den, og vil ikke ut av den, så regner med at den blir et bra valg når lillebror kommer neste uke.

Til eg som lurte på hvorman kan kjøpe den har de den ihvertfall på barns hus

Skrevet

Så bra å høre at det er andre som har kjøpt/vurderer å kjøpe denne. Tror jeg får dra å se litt nærmere på den og kanskje prøve å slå den sammen..:-) Hos oss blir det også 20 mnd mellom de to minste... Har du hardbag til babyen?

Jeg har sett vognen på Barnas Hus i Arendal.

Skrevet

Er også veldig interressert i denne! Lurer på hvordan kvaliteten er siden det er så få som snakker om den... Likner jo veldig på bugaboo, bare dobbel da, som jo er kjempe populær! Dette er den enste tvilling/søskenvogna jeg vet om der du kan ha barna vendt mot deg og vogna ikke er megastor (som emmaljunga). Men har ikke sett den i virkeligheten enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...