Gå til innhold

Omvisning på fødeavdelingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, allerede? Her er det omvisning og kontroll hos jordmor på sykehuset i uke 36. Har jo vært der en gang før og født, så ikke like "spennende" nå kanskje, med den omvisningen, men greit å få med seg den kontrollen på sykehuset og snakke litt med personalet der :o) Syns det er et fint tilbud jeg!

Hehe. Jeg bor på et veldig lite sted og gikk på svangerskapskurs sammen med andre førstegangs i distriktet. Vi ble enige om å gå på omvisning samme dag og hun første har termin i april =) Så da ble det litt tidlig :) Men bra tilbud ja! Og var bra vi gikk! Møtte opp på feil sted så det var bra vi ikke kom for å føde ;)

Vi skal på omvisning på nye føden ved St.Olavs på onsdag:-)

Har på følelsen at denne fødselen kan komme til å bli veldig kjapp, så jeg MÅ få mast med meg samboern på omvisninga. Er jo litt kjekt å vite akkurat hvor vi skal gå når fødselen er igang! Og det er jo minst like viktig at han vet det, som at jeg vet det.

Vi har også vært på omvisning, og det slo meg plutselig at det var veldig kort tid igjen til det er oss som tusler rundt i gangene der med en liten lyserosa baby. Og alt ble så virkelig, gleder meg mer nå, og er samtidig litt vettaskremt=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...