Gå til innhold

en 7 år gammel emmaljunga tvilling vogn til 2500 dyrt??

Anbefalte innlegg

jeg har ei som vil selge meg sin 7 år gammle emaljunga tvillingvogn med to softbager for 2500, er det dyrt? noen som har peil på pris? prøver å se på de nyere emmaljunge, men de har ikke samme hjul som denne.. Denne som er 7 år gammel har luft hjul. Har bare sett bilder av den, men den ser pent brukt ut. får sett den i morra. Men lurer jo på om 2500 var dyrt for en så gammel vogn??

Fortsetter under...

Jeg synes det var dyrt for en såpass gammel vogn ja, men om den er fin og i god stand, og det er denne typen vogn du vil ha så er det ikke verre å betalte 2500 for denne enn for en i samme stand som er 3 år gammel.

Men tror jeg ville prøvd å prute den ned i 2000.

Vet ikke om det er sånn vogn jeg vil ha heller da. Har null peil på hva jeg skal velge... får to tette her, så syns jo det hadde vært fint med en sånn type vogn.. så lenge den er lett å trille, og god for barna og ligge sitte i. Men tenker liksom viss det ikke er så dyrere å kjøpe en nyere vogn så vil jeg jo heller det.... Forslag?

Ville først ha funnet ut hvilke behov du har og hva slags vogn du vil ha. Ville ikke kjøpt denne vogna bare fordi din venninne skal selge den. Du får jo helt nye tvillingvogner for 2-3 tusen og oppover. Dessuten har vognene forandret seg mye på 7 år, f.eks får du nå tvillingvogner med svingbare hjul, som gjør de mye lettere å trille.

Du får tenke deg litt om, søk om råd og tips om vogner før du bestemmer deg.. :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...