Gå til innhold

Hvem har den syyykeste dilla? :-)

Gjest

Anbefalte innlegg

jeg hadde dilla på en sjokoladekake og kulturmelk i mitt første svangerskap, gjerne begge tingene sammen, bakte ei ny ei så fort det var tomt for kake... nå 4 år etter kan jeg godt lage kaka men ikke spise den.

i dette svangerskapet har jeg ikke hatt noe dilla enda, men kan ikke fordra brødskive...spiser en del yogurth men prøver og spise rundstykker å lignende, men har ikke funnet noe pålegg som frister.

Fortsetter under...

he he he bra det ikke bare er jeg som har dilla på rare ting....

har fått dila på lukta til harmoni sin ute beis.... sitter å sniffer atmed gubben når han beiser....

og plastikk badeballer,baderinger o.l. er nam nam.... lukter og tygger på dem

donald pocket er også urimelig deilig... har spist en del av dem.... men ikke donald blad, må være pocket bøker....

og nyslått gress lukter himmelsk.....

Her må jeg bare henge meg på. Helt vanvittig at det går an å ha sånn dilla. Trodde jeg var rar, men ser at jeg ikke er alene. Jeg må av og til inn på rekvisita rommet vårt og et skap vi har for å ta meg en sniff. (masse stæsj, post-it, papir, penner, blekk o.l.)

Ellers så var vi innom noen her en dag og skulle se litt rundt i huset, og så har de laget til en utebod....mmmm...mur og betong !!! Himmelsk !!! Kunne bodd der tror jeg !!!

Nei, jeg får vel ta meg en tur å sjekke om vi har nok rekvisita ting !! Hehe...

Jeg elsker lukten av bensin og eksos. I dag var jeg og sambo ute og kjørte, foran oss hadde vi en gammel bil, og ut av lyskrysset stod svartrøyken ut av eksospotta. "Uff, så vondt det lukter" sa sambo. "Å nei, så godt det lukter" sa jeg!

Har også dilla på hockeypulver, elsker at det er så salt, og må alltid kjøpe 4-5 bokser i slengen. Får tilfredsstilt lysta mi etter 1 boks, så jeg hiver heldigvis ikke innpå store mengder av gangen.

Men du verden så godt det er!

Jeg elsker det blå skyllemiddlet fra comfort. Det lukter så godt, har lyst å drikke det :) Har så mye som mulig i skyllemiddel-kammeret når jeg vasker klær. (Har en liten dæsj sammen med vaskemiddlet også).

Også elsker jeg vesterålens fiskeboller med hjemmelaget hvit saus!

Jeg har ALLTID minimum 2 bokser i hus + potet og melk.

Vet aldri når jeg får lyst på :) Sist jeg soiste det var i går natt klokken 2!

Sambo begynner å bli en smuuule lei av å ha det til middag, så jeg lager det til frokost, kvelds og/eller nattmat så vi kan ha litt andre ting til middag :)

Den beste følelsen jeg vet for tiden er å sitte med ett stearinlys og skrape neglene nedove, slik at stearinen samler seg under neglen.

Jeg vet ikke hvorfor, men det er så godt!! Kan sitte i evigheter :)

Men det er ikke sååå morsomt når jeg må sitte å slite med å få alt bort etterpå. Men det er absloutt verdt det! :)

Annonse

Jeg har helt dilla på løk. Best av alt er å lukte det. Så nå skjærer jeg opp litt på dagen som står i kjøleskaper, og da lukter det nydelig hver gang jeg går inn der. Elsker løk.

Det som er rart er at jeg hatet løk før. Kunne ikke fordra det. Men nå er det det beste jeg får.

Har ikke så mye dilla på noe spessiellt egentlig, men når samboeren min drikker Corona øl må jeg lukte på den!!! Det lukter himmelskt godt og det er det eneste ølet som er godt å lukte på!! Og jeg liker ikke øl en gang!!! MEN JEG LUKTER BARE!!!! Er ikke dum altså!!!!!

oi oi oi o ioi ... hahahaha... tårene triller.. =)=)=)

Sykt hva man kan få lyst på bare man har noe i magen altså =)

Jeg har fått dilla på maiskolber nå.. kokte stekte whatever.. godt d er grilltid nå. Og fint at ejg er singel og slipper og dele dyne med noen =)

ellers går det i balsamen til pantene pro v.. dvs at jeg dusjer ganske ofte ja... men godt er det da det var dusjing som fikk meg til å kaste opp tidligere i svangerskapet =)

Annonse

Hahaha..snodig tråd!

Usj, dere ville ikke ha likt versted-lukt hvis mannfolket har jobbet som mekaniker! Jeg HATER olje og eksos-lukt, takket være min søte mann som jobber med bilder hver dag, grøss!

Han får fint dusje på jobben , får ikke komme inn i huset ellers..muaha:)

Ellers er det lite dilla her i gården, kan få et infall av og til, men er ikke et "MÅÅÅÅ HAA" tilfelle enda:P

• 2 uker senere...

PUDDER åhhh deilig men det må være ID-pulver. men det er altfor dyrt til å sløse med. men hver morgen koser jeg meg med 3 forskjellige pudder bokser, og det er bare helt herlig, det lukter så godt og det å se på "røyken" som kommer av pulveret er helt sykt herlig, også er det veldig beroligende og pudre seg med kosten i ansiktet og lukte og se røyk/pulver støvet. Er glad det kun er pga graviditetn ellers så hadde det vært sinnsykt...........................................!!! nam nam Id-pulver støv!!!!!!! :-)

herregud så rare vi er...jeg for min del skal gå og forsyne meg av 6 pk med persillebunter. går med en del sånne i uka, og det begynner jo å bli litt pinlig å handle inn her på lokal`n..kan dere ikke skrive hvor langt dere er på vei, så kan vi se om det er noen uker som går igjen? jeg for min del er i uke 30 +

Hehehehe jeg syns virkelig det her var morsomt å lese. dessuten så forundrer det meg hvor mange som vil spise mur og stein....veldig intressant=)

Jeg for min del MÅ ha farris,Bon Aqua,sprudlevann You name it!! Hvis ikke jeg får det døøøøør jeg. Det var en kveld vi hadde lagt oss,så fikk jeg dilla. Å vi hadde ikke farris.... Det endte med at jeg kjørte i meg Nyco-pulver så det tøt ut av øra! (Det ligner hvertfall litt på farris da!) <=)

Åsså er det sure,friske ting som gjelder... Kjøtt er hvertfall ikke på laaangt nær så intressant som det har vært tidligere! Så kan vel si at smaken har endra seg veldig etter jeg ble gravid,til det positive faktisk!

Dessuten syns jeg det er mer slitsomt med den luktesansen. Klarer ikke lukta av noe som helst uten at jeg blir kvalm. Men satser på at det går over...hehe

Hihihihi, så fantastisk artig tråd!

Lo så tårene trillet da jeg leste om hun med lufttrykket:D Og hun med pudderet!!!! Så merkelig vi blir med baby i magen! Har ikke noe spennende å bidra med, men i motsetning til mange her inne har jeg konstant murpuss- smak i munnen.... Og liker det IKKE- blir skikkelig kvalm:-/

Ellers går det mye i vanlige ting som isvann, frukt og brødmat! Varm mat er for øyeblikket forferdelig, men ting er i stadig endring.

Lykke til videre, alle sammen:)

Hohoho, her var det mye moro å lese på. å mye som gikk igjen, som bensisn,eksos,vindusspyleveske, og mur.

Katta mi lukter SÅ godt når han kommer inn, en slags blanding av jord å gress.

Og det andre er jeg heeelt med på, jeg spyler vinduene på bilen 4-5 ganger på en liten kjøretur.

Og når jeg fyller bensin lar jeg døra atme stå åpen så bensinlukta kommer inn i bilen.

Utenom det er sorbet himmelskt, det og leverpostei med agurk. Det er nesten det eneste jeg spiser.

jeg har denne gangen (som de to forrige gangene også) dilla på bensin og diesel lukt - namnam... Får ikke lov å fylle på bilen vår engang, sambo er redd jeg blir sittende på bensinstasjonen hele dagen og sniffe.....:-/

Og denne gang må jeg bare ha lukten av neglelakk... men det er bare et spesielt som jeg har - ikke ale de andre - bare den ene lukter godt.... så av og til MÅ jeg bare lakke neglene litt.......(men prøver lengst mulig å unngå det...)

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...