Gå til innhold

Hvem har den syyykeste dilla? :-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

I begge mine svangerskap måtte jeg lukte på post it's, eller i bøker... min mann ble nesten sprø når vi hadde lagt oss om kvelden og jeg skulle lese. Først hører han et skikkelig magasug(jeg som lukter i boka) og så leser jeg ferdig siden og et nytt magadrag på neste side... Dette gjorde jeg i 9 mnd.... men den dagen ungene ble født sluttet jeg uten problemer... heldigvis...

Annonse

Jeg hadde også dilla på isvann, med isbiter! la en vannflaske eller to i frysen på kvelden, klart til morgenen etter. ristet og kastet flasken litt rundt slik at den store isbiten skulle knuses. så var det bare å drikke/tygge ivei.. samboer ble LEI og det gjorde vell de på skolen også.. spesielt under examen, der vi satt ca 100 stykker i samme gymsal! litt flaut i ettertid, men tanken på at det kunne være forstyrrende for andre slo meg ikke da i det hele tatt! ;)

• 2 uker senere...

Må selvfølgelig ha isbiter, jeg spiser 1 kg pr dag. Jeg MÅ være den som fyller bensin på bilene våre. I tillegg er det noe jeg liker med lufttrykk.....klarer ikke helt sette ord på det, når jeg støvsuger får jeg liksom lyst til å pakke hele slangen i munnen, og når jeg kjører bil må jeg ha fullt trykk på lufta ut fra ventilene.....der er fryktelig merkelig, å ekkelt....

• 3 uker senere...

Annonse

Vindusspylervesken fra Møller bil i Åsane (Bergen)..

Kjøpte nettop "ny" bil der. Den lukten er helt fantastisk. Slår alle vindusspylervesker jeg har luktet før! Den gir en ettersmak av syntetisk sur eplelukt, blandet med den tradisjonelle vindusspylerveskelukten. Helt ubeskrivelig.

Jeg må ta kontakt med forhandler og spør hvilke merke de bruker, for det går ganske mye når vi er ute og kjører bil om dagene.

Underlige greier.

Måtte bare le når jeg leste alle disse rare tingene! Selv elsker jeg lukten av svigerforeldrenes flislagte gulv i kjelleren. Tror de er av stein, kunne spist dem,men er redd tennene ikke hadde overlevd det. Liker også lukten inne på europris, blir rar i munnen av å tenke på at gulvet føles blankt,rent og nybonet der inne. Og alle tingene der inne er vel oså med å lage denne gode lukten. Går og svelger og svelger når jeg er der inne. Elsker også lukten av bensin, maling ,whitesprit, gummi, kjemikalier, verksted ,parkeringshus. Og lukten i mannen sin arbeidsbil ,han sier det er bare svettelukt... Dette er mitt tredje svangerskap, har aldri hatt det sånn før!

• 2 uker senere...

Hehehe, så deilig å le så tårene triller midt på natta når hormonene holder meg våken! Masse gjenkjennelse her:-)

Kjellerlukt, maling- og beislukt (har fått gjort masse utendørsarbeid dette svangerskapet), vaskepulver (OMO Taed plus, den store, NAM), blir nesten ikke ferdig med å henge opp klær fordi jeg må stå med nesa begravd i de og suge inn den fantastiske lukten! Reklame på glanset blad lukter også deilig. Klorin og Jif, den hvite - lykkelig når jeg får svinse rundt med vaskefilla i fred og ro og bruke deilige vaskemidler.

Spiser enorme mengder isbiter hver dag, og har hatt et forbigående kjærlighetsforhold til appelsiner. Satt med store, bedende øyne hver gang noen spiste en appelsin og jeg ikke hadde noen selv... Fryktelig flaut overfor kollegaene på jobben som følte at de måtte dele med meg...

fader, skulle ikke lest dette, nå ble det masse vann i munnen min.

jeg ser min dilla går igjen, er nok ikke den sykeste!

men jeg har lyst til å slikke på murstein! og spise gråstein.. garasjevegger duger også.. alt som har litt sånn stein/eksos lukt. Jeg får klump i halsen av å tenke på bensin, parafin og eksoslukt, blir helt vill. også isbiter.. knasker isbiter som en helt

dette er drømmen og fantasien : sitte å knaske isbiter i en kjeller hvor det er masse bensin og kjelllerlukt, gjerne småspise litt gråstein og.. ÅÅÅÅ nam!

ååh, kald kjeller lukter så innmari godt. murpuss og garasje går også. og lufttrykk som hu lenger oppi her. aircondition på full peis, kald luft lukter aller best. ISBITER er det beste jeg får, og nåde den som prøver å forskyne seg fra skuffa mi i frysærn.. hehe.. jeg blir helt dyrisk. men må spise de en og en fra frysern helst, fordi de er best når de er helt frossne.. men jeg henter meg alltid en stoooor kopp med isbiter fra isbitmaskinen på isbaren her i byen. de bare ler av meg.

haha, morro å lese dette her! =)

Jeg hadde ditta på isbiter i mitt forige svangerskap, også hadde jeg en periode hvor jeg bare spiste grov brød med ost og tomat. spiste det til ale måltidene!

Men denne gangen jeg føler en trang til å spise gipsfigurer, murpuss, stein osv. Har ikke gjort det da (vet ikke hvor bra det er ;p), men hvis jeg går ned i en vaskekjeller hvor det er litt fuktig, får jeg lyst til å løpe bort og gnage på veggen! ;P

Har egentlig alltid likt nektariner... men har tatt av litt nå.. Kan spise en kurv om dagen.. Hver gang vi er å handler må jeg bære nestarinkurven slik at jeg kan gå å sniffe på den.. gir den ikke fra meg før vi er i kassa. Så ere på'n igjen når vi har betalt.. forlk ser på meg som jeg skulle vært gal:P Lukter som bensin og eksos som jeg synes luktet godt før blir jeg bare kvalm av og for vondt i hode av nå:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...