kaje Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Må kjøpe eggløsningstest på apoteket i Spania om noen dager, og jeg vet ikke hva jeg skal spørre etter.... noen som kan hjelpe meg???? Blir kjempe glad hvis jeg får raskt svar...
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Beklager, men ingen anelse. Og det er vel forseint å bestille de på nett?
74skytte Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Du må ha de veldig snart eller? Ellers har jeg bestilt på billigetester.com, og det går forholdsvis fort, men husker ikke helt hvor lang tid det tar fra man bestiller.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg hadde bare spurt de på apoteket etter en test ved hjelp av å snakke engelsk;)
mamma til tre prinsesser Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 eggløsning er ovulación på spansk og test er likt på spansk som på norsk. kanskje de forstår dersom du slår sammen de to. www.tritrans.net er en fin oversettelsesside, som oversetter fra-til norsk, engelsk og spansk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå