Gå til innhold

Leon og Meline? Trenger flere innspill!!! Please... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som heter Leon. Jeg synes Meline passer så godt dersom det blir lillesøster. Hva synes dere?

Sliter litt mer med guttenavn da.

Hva med Leon og Felix?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leon er ganske kort og greit, Meline er nydelig, men synes Melina er enda flottere, og villle heller vurdert dette. Hva med Emine? Eline?

Felix synes jeg er et veldig "bamse- eller hundenavn" og synes ikke det er så fint til en gutt. Men det passer helt greit til Leon.

Vil foreslå:

Noah

Olai

Lukas

Isak

Erik

Jonas

Ludvig

Aron

Neo

Mio

Skrevet

Takk for konstruktivt svar! :)

Leon har en tremenning (vi er endel sammen med dem) som heter Eline, ellers hadde det vært et godt alternativ. Melina med a klinger veldig fint, ja :)

Jeg også får litt hunde-vibber med Felix selv om jeg synes det er veldig tøft. Er litt usikker der ja.

Har tenkt litt på Milo, men det er bare vaskepulver for mannen ;) Synes Noel er fint, men det er Leon baklengs og det blir kanskje litt teit...?

Skrevet

Jeg syns Leon er bare så vanvittig tøft navn! :-) Jeg trodde før det var kjempespesielt, men så har jeg ganske nylig funnet ut at det er blitt ganske populært. Jeg syns Melina er bittelitt finere enn Meline, og ellers så passer det godt til Leon.

Felix syns jeg er litt hundenavn aktig.. Samme med Fillip. Milo liker jeg godt da, men jeg tror nok de aller fleste bare syns det er vaskemiddel ;-) Noel er også ganske fint. At Leon baklengs blir Noel har jeg aldri tenkt over. Tror ikke så mange egentlig vil tenke over det, med mindre dere forteller det til folk. Her er noen andre guttenavn jeg syns passer med Leon:

Lukas

Storm

Brage

Odin

Benjamin

Joakim

Adam

Nikolai (eventuelt Niko :-)

Remi

Emrik

Noen du likte? Lykke til!

Skrevet

Så gøy du synes Leon er så fint da :) Han er 4 år. Da han fikk navnet hadde jeg bare hørt om én annen Leon, og han hadde engelsk far (litt mer vanlig i engelskspråkelige land tror jeg). Håper ikke det blir et trend-navn da :-/

Liker Storm kjempegodt, men har ei venninne som har en sønn med det navnet, også orker jeg bare ikke at folk skal tro han er oppkalt etter Hotel Cæsar... he he..

Emrik var fnt!

Skrevet

fint, skulle det stå...

Skrevet

Meline er fint,men hva med Louise?

Storm eller Emrik på gutt:)

Skrevet

Jeg synes Louise er kjempefint, men jeg ønsker ikke å ha samme forbokstav.

Skrevet

Etter å ha "smakt" litt på Melina, med -a, synes jeg det er et utrolig vakkert navn. Og ikke så mye brukt! Ville gått for det om dere får jente. Leon er veldig fint, og tror ingen tenker på at Noel er Leon baklengs. Emrik hadde jeg også tenkt til å foreslå, det er kjempefint!

Abel er og litt tøft:-) Milo er litt søtt, og kanskje litt vaskepulver...

Ellers er kanskje Theo et alternativ? Liam?

Skrevet

Jeg liker egentlig godt engelsek guttenavn, men er litt usikker på om jeg synes det er naturlig når vi er norske begge foreldrene. Ellers synes jeg Liam egentlig er et kult navn. Theo liker jeg også godt, men blir litt likt Leon. Abel var kult!

Noen flere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...