Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha billett til dyreparken den dagen man skal på Sabeltann-forestilling? Eller kan man gå på Sabeltann-forestilling uavhengig av dyreparken?

Fortsetter under...

Skrevet

spørs kor mange som har bestilt på førehand. Det beste er jo å forhandsbestille...

Skrevet

Forestillingen begynner etter at parken er stengt, så du trenger ikke billetter til selve parken.

Skrevet

Du trenger ikke ha billett til den dagen forestillingen går. Portene åpner kl.20:00 for dem som har billetter til showet, og da kan man spise i noen av restaurantene (svindyrt!), og man kan benytte seg av noen aktiviteter i sirkus Lalo- området like ved "Kaptein Sabeltanns verden". Med andre ord - det er lagt opp til kjøpefest ;)

Du bør ikke vente noe særlig lenger med å bestille billetter, kan være de beste plassene allerede er utsolgt. Du burde bestille plasser i de feltene som ligger ned mot scenen, altså på nedsiden av den "gangen" som går på tvers over publikumsområdet. Ellers blir det så langt unna. Er faktisk bedre å sitte litt ut på sidene enn å sitte langt bak.

Skrevet

Tusen takk for svar!! Planlegger i superfart nå!! :o)

Skrevet

God tur!!! :)

Vi hadde barn i aldre fra 2 1/2 til 10 da vi var der, og de koste seg alle sammen!

Annonse

Skrevet

Takk takk!! Husker du hvilken rad dere satt på? Ser man dårlig fra rad 13, tror du? Sønnen vår er 5 år til sommeren.

Skrevet

Rad 5 går helt fint.

Gled deg!

Jeg maser på barna i huset om de har lyst til Sabeltann hvert år jeg.

Er forelska i Langemann skjønner du...

Har vært der 3 ganger allerede.

:o)

Skrevet

Klarer ikke å huske hvilken rad vi satt på. Er det noe salkart på nettsiden slik at du kan se hvor i seksjonen det er? Så lenge du kommer på ett av de feltene jeg nevnte ser du greit altså. Er klart at jo nærmere jo mer intenst, men de er flinke til å skape action på sidene også, slik jeg husker det.

Skrevet

Det er på felt D, felt nr. 2 fra venstre.........første felt-rad. Så da bør det være greit. :o) Tusen takk for hjelpen!!

Skrevet

Det høres jo bra ut det da. Håper dere blir fornøyde med opplevelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...