Gå til innhold

Dr Torkil,Ketolyse

Anbefalte innlegg

Hei

No har eg gått på Ketolysekuren i ca 8-9 veker. Utgangspunktet mitt

var 68,5 kilo, og eg er 166 høg. De første tre kiloa for fort, og eg ser jo ein mykje tynnere kropp i speglet no enn når eg starta. Eg kom ned i 63,5, av og til 64. Dette var ein periode med lite trening, pga sjukdom hos liten og stor. Så starta eg opp igjen meir trening igjen,eg ligger på i snitt 5 ganger i veka,på treningssenter. No er vekta i underkant av 65,innimellom 64. Det har vært slik ganske konstant de siste vekene. Appetitten er ikkje så veldig, et litt til kvar gang tablettene skal taes, og et mest til middagen fremdeles, som før. Eg passer på å få godt med fett i meg, fekk og tips om å kutte heilt ut all anna drikke enn vatn, og heller ikkje noko søtningsstoff for dermed gå lettere ned de siste fem kiloa.har så lyst å komme ned til 59 som eg var før, det sitter litt igjen enda på kroppen.Kjenner motivasjonen daler litt no, og det nærmer seg vel uansett at det er lurt å ta ein pause.Men eg vil prøve ei veke to no der eg er veldig konsekvent med drikke, og søtningsstoffene for å sjå,Men sliter veldig med å ikkje skulle drikke kaffi, så eg drikker koffeinfri,er det greitt eller??Og det eineste søte er litt funlight saft oppi den kesamen med cc,og litt nøtter om kvelden, som eg et då.

Så lurer eg litt kva du tenker ang siste rest av kilo? skal eg stå på lenger,eller hoppe på Fedon lurte eg på no etterpå. Men vil som sagt gjere eit siste forsøk no før eg gjer meg,sidan eg trass alt har tatt såpass av, og gått inn cm.På forhand tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137260458-dr-torkilketolyse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi... Har du vært gjennom sååå mye på 8-9 uker . KUN FOR Å GÅ NED 4 KG?

Gi opp den kuren der, høres bare tull ut, å stappe fett i kroppen, ikke få i deg nok mat engang. Prøv Vektklubb heller. Går fint ned en kilo i uken der jeg, og kan spise karbohydrater og alt som jeg spiste før, bare holde en kcal-grense pr dag.

Ja den har eg prøvt, og målte og styrte på.Og forresten,det er kiloa,men i cm over heile kroppen er 29 cm, så det er bra!! Og på vektklubben sin gjekk eg vel ned 2 kilo , og det med all målinga,og handle inn til alle måltida. Dyrt helst med den maten der. Bedre med knekkebrød på menyen enn den kuren til vektklubben då er mi erfaring.

Har du prøvt denne kuren sidan du kan uttale deg slik? Gjekk forresten opp igjen etter vektklubben sin kur var overstått.Ein må nok fortsette å måle,og vege videre skal ein halde vekta.Ikkje er eg overrvektig heller,og då er det tyngre å få vekk nett den siste ringen rundt magen,etter mange fødsler.

Nei du, i vektklubb kan du spise helt vanlig mat, alt du vil, bare litt mindre mengder. Det er ikke en kur, og man trenger ikke følge matoppskrifter der inne! Og ikke handle ekstra, og det er ikke dyrere, for det er vanlig mat!

Så jeg tar vel litt feil om din kur, og du tar vel litt feil om min livstilsendring (les:ingen kur) Eller så er det vel sånn at forskjellige ting funker for forskjellige mennesker!

Jeg er bare generelt imot de der lavkarbo/ikkekarbo - kurene. For hva da etter endt kur? Fortsette med proteiner og fett? Mitt liv inneholder brød og ris også, og jeg ønsker det sånn.. Får meg ikke til å forstå helt sånne ketolyse.kurer..

Dessuten synes jeg ikke du veier mye, og ville trodd at med trening og venlig aktivitet, at du ville gått ned litt til, og ikke på en så streng kur!! Er ikke de beregnet dor de som skal ned 10-20 kg pluss?

Tror du får i deg for lite kcal pr dag nå, og kroppen går i sparebluss..

eller, Torkil, velkommen til diskusjon!!

Hallo igjen

Nei det er ikkje mykje eg har igjen sånn sett, så difor er det vel ikkje så rart at det siste er det værste å få vekk.Eg var medlem i vektklubben for ca 1,5 år sidan, og det vart jo handla inn eindel anna mat enn ellers.Eller det er vel litt det at det er meny forslag for kvar veke. Nei karbohydrater skal ein jo ha,og ketolyse er ikkje noko ein skal gå på over lang tid, sjølv om enkelte kan det, men ein kostholdsplan som for eks Fedon kan ein leve etter, det er snakk om karbo med låg GI. Forskjell på kva karbohydrater ein får i seg.

Elles så kan eg ete meg god og mett på denne kuren, og kcal får eg jo i meg rikelig,det er mengde karbohydrat som er redusert.

Eg tenker leve meir etter Fedon sin tankegang etterpå. Elles så trener eg jo mykje,og då var det frustrerende når kiloa sat som spikra. Trener på treningsstudio, ca 6-7 timer stort sett kvar veke, og går turer utenom.Så for den del så burde jo kiloa ha forsvunne før,men tidligere så trur eg nok at eg fekk for lite kcal i meg.Og då holder nok kroppen på kiloa. Eg hadde i utgangspunktet, når eg begynte å slanke meg,11 kilo å ta av.De første 2 kiloa for med knekkebrød kur, og ca 4 no med denne. Og mange cm inn, så eg er snart veldig fornøgd.

hei nattinatt!!!!

kor mange kilo har du tatt av på kuren og kor lenge har du holdt på??

har d vert greit å klare å holde kuren?

kan du komme med noen meny forslag?

tenkte å begynne på kuren no, målet e 20kilo som eg har i pluss etter 2svangerskap

Annonse

Hallo

Sidan eg begynte så har eg gått ned 4,5 kilo, og det har gått greitt å halde kuren,for eg går aldri svolten lengre.Det kjem eg til å sakne når eg slutter, deilig å være jevnt mett.Eg trur det er like greitt at du går inn på ketolyse.no, og lavkarbo.no å leser.Men det er karbohydrater du skal ligge lavt på, og ete eindel feit mat.Proteiner skal du ha,helst gjennom reint kjøt av dyr,og fisk.Egg, og baco, og karbo via grønt.Men som sagt, gå inn på nettsidene, der står det masse.Og boka til dr torkil som heiter ketolysekuren.Masse lykke til,dette vil gå fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...