Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej.

Är väldig säker på att jag fått sopp på brösten och lillemann har trøske i munnen.

Finns det nåt man kan göra på egenhand för att få bort det?

Det gör otroligt ont.. ;-(

Får inte tid hos läkaren för recept förrän om 3 veckor,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt andre har god erfaring med farris. Smøre på puppen. Smør i babyens munn med en vætet kompress. Før hver amming. Rist ut kullsyren. Vet ikke om det fungerer. Verdt et forsøk. God bedring.

Skrevet

Joda du får akutt-time hos legen! Om du er i norge så ringer du til legen på morningen og ber om ø-time. Det gjelder barnets MAT!

Om du ikke er i norge, så hør med apoteket, det finnes jo kremer, men de må vaskes av.

Skrevet

I morses ringde jag och ja, jag fick akut timma hos läkarn! :-)

Hon skrev ut mycostatin kräm till mej och miksdur till min lille baby att få i munnen. bägge skulle på 2 gånger om dagen.

men efter att ha läst en del på intenet idag så ser jag att de flesta fått besked om att ge babyn 4 gånger om dagen och mamman efter varje amning!!

Har jag fått fel dosering tro?

Huff.. hoppas verkligen det försvinner nu..

Skrevet

förresten så såg jag att flera hade skrivit att det inte hjälpte alls med mycostatin....

:-(

Hoppas det hjälpte nån iallafall.. och nu mej!

Skrevet

Opp til 8 ganger for mamma har jeg hørt ja. Flott at du fikk time og medisin!

Skrevet

Blir det ikke bedre, eller om du får det flere plasser på kroppen (underliv etc) så snakk med legen om pillekur istedenfor!

Skrevet

Tack ska du ha för svar expat!!

:-D

glömde såklart att fråga läkarn om när jag kan förvänta förbättring..

men tar en telefon till hon imorgon och frågar.

Skrevet

Jeg har fått tilsvarende medisin fra Nasjonalt kompetansesenter for amming på rikshospitalet (og de kan jo dette). Kremen smøres opp til 8 ganger om dagen (etter hver amming) til mor, og miksturen 4 ganger om dagen (etter amming) til barnet. Jeg skal gå på kuren i 2 uker. Håper det er OK til da, for synes det er temmelig pes med all smøringen og penslingen ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...