Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Svigermor mener jeg skal gi gutten min kefirmelk og Biola fordi det er så bra for magen hans. Trodde man skal vente til babyen er 1 år med å gi melk. Gjelder det bare søtmelk? Noen som vet? Takker for svar. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Ikke gi det til en 4 mnd baby. Bør vente så lenge som mulig med melkeprodukter og det skal utgangspunktet tidligst gies fra 10 mnd og det er de med bakteriekultur/ mild ost (selv om det står 6 mnd/ 8 mnd på enkelte ting -10 mnd er det de fleste vil ta utgangspunkt i). Fra ett år: vanlig melk ++
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Forstår heller ikke hvorfor noen på død og liv skal inntrodusere mat og drikke så veldig tidlig. Jeg har fullammet alle mine til de var 6 mnd. Skal ikke ha noe annet da enn en te skje tran i tillegg:))
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Takk for svar. :-) Regnet med at det ikke anbefales. Svigermor er trebarnsmor og har jobbet i barnehage i 35 år, så jeg ble litt usikker da hun mente det var lurt... Det er noen år siden hun haddespebarn, da, men trodde hun var mer oppdatert en meg. :-) Da gir jeg ikke biola eller kefir! HI
petite fleur Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Mye har forandret seg siden generasjonen over oss var småbarnsforeldre, jeg ville tatt rådene fra svigermor med en klype salt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå