lillelilly Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har dessverre brukt opp mine 3 offentlige forsøk og får dermed ikke dekket noe mere medisiner. Har planer om å kjøpe disse i Sverige for å få det litt rimligere, men ble også tipset om at noen kanskje kan ha hentet ut medisiner, men har klart å bli gravide på egenhånd før oppstart. Er det noen som har Synerela nesespray + Puregon injeksjoner (hvis jeg ikke husker feil, må ta en dobbeltsjekk på navnene på medisinene) å selge til 1/2 pris så kjøper jeg gjerne disse hvis de er oppbevart slik det skal gjøres. Regner med at folk er ærlige! For å unngå for lang kjøretur bør du i tilfelle bo i Østfold området.
Ann-ch. Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei. Jeg har en flaske suprecur liggende som jeg ikke får brukt,men hvis du har endometriose så er det vel synarela du må ha,og da kan jeg ikke hjelpe deg. Lykke til iallefall.
lillelilly Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Har brukt Synerela alle de andre gangene, så jeg regner med at sykehuset ikke har tenkt til å gjøre noen endring. Venter på resepter nå, så har de gjort noen endringer så hyler jeg ut Takk for lykke ønskninger , trenger det nå, begynner å bli dritt lei etter 8 innsettinger, men får vel holde ut litt til å satse på at lykken kan snu!
lillelilly Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Dytte, dytte............ Må levere resepten i dag dersom ingen har noe å selge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå