Brunetta =) Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Kan du være så snill og spå meg en gang til? Termin 110408 Jeg:280679. Slimproppen begynte og gå 17 og den gikk litt tirsdag og onsdag og litt søndag. Har hatt vondt i ryggen murring. Regelmessige kynnere en gang med 10 min mellomrom i to timer for to dager siden. NÅ ORKER JEG SNART IKKE MER!!
Mamalari Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Skjønner godt at du er utålmodig. Når det skjer slik så forventer man jo at det skal skje når som helst.. Er veldig usikker her nå. Får prøvde og få opp om du vil føde i mars, og da får jeg opp ja og nei omhverandre. Det gjør meg veldig usikker. Kan være at du vil føde like rundt månedskifte.
Brunetta =) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Kan du se om jeg føder innen søndag da?
Mamalari Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Fikk først opp ja og så et nei. Merkelig at jeg skal få slike svar. Hadde vært lettere hvis jeg hadde fått et ordenltig svar. Men ja, kom opp først. Er ofte slik at det som kommer opp først stemmer, men blir usikker når nei kommer rett etter
Brunetta =) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Du sa en gang tidligere at du følte at jeg hadde 12 dager igjen og slimproppen gikk jo på denne dagen så noe må det jo være i det. Hva føler du nå da?
Mamalari Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Føler det vil skje noe om ikke så lenge. Har en følelse av at det vil skje noe i slutten av hælja begynnelsen av neste uke. Kan jo også være at ja/nei jeg får opp om at det vil skje før søndag er det vil skje rundt søndag/mandag. Blir spennende og høre når du føder. Kankje jeg får litt orden i det jeg har fått opp. Slik at jeg forstår det bedre.
Brunetta =) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 =) Blir spennede og se om det skjer noe i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå